Re: Verhaal van Insider
ik vind het vooral erg jammer dat ze Bouterse nooit hebben afgezet. Het is een spannend verhaal die voorbereidingen, maar er is niks van terecht gekomen. Niet onbelangrijk is ook dat een heel groot deel van de Surinaamse bevolking achter de coup van Bouterse stond. Nederland stond en staat gewoon in zijn hemd. Sarcouzy heeft Bouterse onlangs gefeliciteerd. Een grotere afgang is voor Nederland niet denkbaar. Een schrale troost is wellicht dat Bouterse onlangs niet was uitgenodigd bij de borrel van Obama na het VN congres.
Verder sluit ik me geheel aan bij Dim. Graag on topic blijven mbt de Bende van Nijvel.
Dim en Noorderling, ik ben het helemaal met jullie eens dat we on topic moeten blijven, maar daar is het Surinameverhaal heel belangrijk in. Van het begin af aan is er een directe link geweest met de personen die ook steeds in het bendeverhaal een rol spelen. Ook ben ik er van overtuigd dat de geplande coup een generale repetitie moest zijn voor wat zich later in België afspeelde. Na het verhaal zullen we zien of jullie er ook zo over denken.