Re: Verhaal van Insider
Waarom wil Insider hier de namen van die moordenaars niet posten, die toch volgens hem aan de wieg stonden van de Bende van Nijvel? Bestaan ze niet? Is hij toch de fantast waarvoor hij in een ver verleden werd bestempeld? In dat geval kan hij beter met stille trom dit forum verlaten en ons verder met rust laten. Wil hij daarentegen het forum vooruithelpen, ongeacht of we de opdrachtgevers vinden of niet, met de smoking guns kunnen we ook al aan de slag. Namen noemen dus! Namen of buiten!
Misschien mijn vorige postings hierover nog maar eens lezen.Wat er mee aan de slag kunnen betreft: wat ga je dan doen? Je enorme archieven raadplegen of op een andere manier interessant lopen doen? Misschien heb je iets teveel pretenties.
Voor de duidelijkheid, ik wil met elk echt onderzoek meewerken maar niet op deze manier. Zo zet je geen onderzoek op. Iedere keer opnieuw komen er nieuwe wannebees die het wel eens even gaan oplossen en alles opnieuw naar voren gaan brengen wat allang onderzocht is. De namen van het team zijn bekend. laat nu maar eens zien hoe goed je bent en haal die namen boven water.
Wat mijn aanwezigheid op het forum betreft: ben jij nu de webmaster? Ga jij de regels op het forum bepalen. Ik ben alleen op het forum voor mensen die serieus onderzoek doen. Ga nu niet de toetsenbordheld spelen.