Re: Patrick Haemers
Er werd hier blijkbaar met groot gemak vergeten dat Ciolini (CIA-agent en waarschijnlijk ook Mossad) sedert 1984 de bende Haemers infiltreerde. Volgens Haemers waren zijn opdrachtgevers de topadvocaten Vander Elst en Dumont met een link naar het VDB milieu en naar de ministers Gol, W.D. en Cools.
"According the Atlas report; W. D. had been eating out of the hand of Felix Przedborski."
Bron » books.google.be
De verklaringen van Haemers werden nooit ernstig genomen. Laat ons de vraag omgekeerd stellen. Waarom zou Ciolini de bende Haemers infiltreren indien deze bende niets met terro te maken had? Volgens the end is er iets specifiek aan Ciolini dat nog niemand opgevallen was.
Er is iets specifieks ivm Ciolini dat niemand al is opgevallen.
En dat is? Die vraag stelde Ben in de maand mei indien ik mij niet vergis. Vijf maanden later en nog geen antwoord. Wachten op een antwoord van The End is dus ongeveer hetzelfde als wachten op Godot, niet aan mij besteed.
Ik heb ook iets ontdekt, er was lang geleden een lek van staatsveiligheid naar twee journalisten. Op zich geen groot probleem (alhoewel strafbaar) ware het niet dat deze lek er voor zorgde dat iemands leven in gevaar gebracht werd. Diezelfde stukken zijn momenteel in handen van sommige forumleden. Ik hoop dat ze nuchter genoeg zijn om hiermee om te gaan.
Enig opzoekingswerk stelt mij wat dat betreft niet gerust. En ik heb nog iets ontdekt. Vorige week zijn twee forumleden voor de Delhaize van Aalst en voor het oog van talrijke klanten gefouilleerd en geïntimideerd. Zogezegd omdat men één van de twee verdacht van druggebruik. De twee belachelijk maken voor het oog van iedereen volstond blijkbaar. Voorlopig toch. Heeft iemand toevallig deze scene gezien?
Ik heb de indruk dat men in Aalst zeer zenuwachtig is want er werden nog twee andere ploegen ter versterking opgeroepen.