Re: Gezocht

Léon kan je proberen via zijn zoon Jimmy op Facebook. Ik zou hem ook een keer vragen over zijn tijd bij Candy's toen hij samenwerkte met Farcy, Castris en Leclercq. En ook of hij na die periode nog met hen samengewerkt heeft (jaren 80). Waarom hun bende geviseerd werd i.v.m. Bende van Nijvel terwijl Haemers en Farcy minder lastiggevallen werden. Over zijn jeugd en hun lange vriendschap met Apostolos en Sotirios Papadopoulos. De overgang van de 'klassieke bendes' naar de internationale bendes (Oostblok, Noord-Afrika, ...) en hoe het klassieke milieu dat ervaren heeft.

Dag Jeroen, is er nog verder nieuws over je project? Indien de documentaire af is, is het dan mogelijk hier een link te plaatsen zodat wij deze kunnen bekijken? Kan misschien heel interessant zijn. Alvast bedankt!

Hallo iedereen, graag wil ik vragen of iemand het boek van Guy Bouten 'De bende; het dossier, het complot, de leden' te koop heeft. Alvast bedankt.

Jawadde, "Bende van nijvel - de bende" gevonden op tweedehands voor € 85,00. 85 euro?

35

Franse TV journalist op zoek naar getuigen/slachtoffers

Beste, ik werd benaderd door een Franse tv-journalist. Ze is op zoek naar getuigen of families van slachtoffers die Frans kunnen spreken. Als u geïnteresseerd bent, kunt u direct contact met haar per e-mail opnemen:

lucilleprotv@gmail.com

Mvg, Obelix

P.S.: sorry voor mijn Nederlands - maar ik ben franstalig (ook "Obelix" op de franstalige forum)

@Obelix : uw Nederlands is perfect ! Geen enkele schrijffout. Proficiat !

37

Scaramouche wrote:

Geen enkele schrijffout.

Bijna, "franstalig" is met een hoofdletter "F". wink smile

Genoeg gelachen, uw Nederlands is inderdaad zeer goed.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

38

Bedankt! smile

Bijgevoegd vindt u de link naar mijn boodschap op de Franstalige forum » tueriesdubrabant.1fr1.net

Boeken gezocht! Ik ben op zoek naar de volgende (tweedehands) boeken:

• De X-dossiers. wat België niet mocht weten over de zaak-Dutroux - Annemie Bulté, Marie-Jeanne Van Heeswyck, Douglas De Coninck

• Dode Getuigen. Dertig mensen die niet zullen spreken op het proces-Dutroux - Douglas De Coninck

Is er iemand die een exemplaar teveel heeft liggen?

Alvast bedankt!

40

Therion, als u op Google files.edgewanderer.com ingeeft, zou u het boek de X-dossiers gratis moeten kunnen downloaden via pdf. Er staan op deze side Bende van Nijvel wel meer hints geloof ik, dus gewoon files.edgewanderer.com op Google ingeven en u vindt een link om alvast dat boek te downloaden, in drukvorm weet ik het niet.