Over de krantenwinkel denk ik gelezen te hebben dat hij gesloten was, er is trouwen ergens op het net een video- of krantenartikel waar de man verteld over Finné. Maar pin me er ook niet op vast ik zal het nog eens opzoeken.
Trouwens het nieuwe gegeven dat hij van Zaventem kwam, om er wat te doen? Een afspraak met iemand? Dit is in een onderzoek toch het allerbelangrijkste de laatste persoon die contact gehad heeft. Dit komt nu zomaar bovendrijven is dit niet verdacht? Heb ik ook niet ergens gelezen dat zijn telefoon niet onderzocht mocht worden en wie doet het onderzoek? Ja ja, onder zijn bureau opzoek naar roofdieren met zijn kop in het zand.
Onderzocht door Nijvel er staat ergens dat het onderzoek van de aanslag in Nijvel toen op 17/9/85 niet verder stond dan het afnemen van getuigenverklaringen. Ik geloof niet in complotten en poog me zoveel mogelijk op feiten te baseren maar hier vraag het toeval wel toch om een dieper onderzoek.
Ik vermoed dat er mensen door dit toeval verlost waren van een bepaalde last, ja soms heb je het lot mee, en als dan nog eens toevallig bewijsmateriaal verdwijnt zelfs auto’s of volledige dossiers. Ja dan kan het niet anders zijn het is een samenwerking van roofdieren ratten en muizen voor het papier. De rol van het parket in Nijvel mag hier niet uit het oog verloren worden (als ik daar aan denk word ik woest).
De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.