761

Re: Overijse: 27 September

Komaan Ben, nu trek je het wel in het belachelijke! Je weet goed genoeg dat Insp.Witse het heeft over de grauwe gelaatskleur van iemand die al een tijdje dood is.

762

Er is maar één getuige die daar over spreekt. Noch het autopsierapport, noch andere getuigen vermelden dit.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Noem het eerder kroongetuigen die nooit door de rijkswacht verhoord zijn » YouTube

Net zoals het niet nodig was om bij de overval van Aalst een kroongetuigen niet te verhoren omdat hij 'te jong' was.

Ben, geloof me vrij dat jij niet beschikt over het 'hele' autopsierapport.

Andere opmerking : hoe kan je in godsnaam zo mooi naast je wagen liggen? Er is nergens melding gemaakt van hagelinslag aan de binnenkant van de deur, dus er is niet geschoten toen hij uitstapte.

Maar als je de deur toeslaat, sta je toch niet in deze positie om dan mooi naast de wagen te vallen.

Dit is voor mij het vreemde gegeven.

764

1. Een aantal aanwezigen hebben het lichaam van Finné omgedraaid.

2. Finné is niet doodgeschoten toen hij uitstapte. Finné is doodgeschoten toen hij terug naar zijn wagen liep. Sleutels in de hand, want die werden naast hem gevonden.

Insp. Witse wrote:

Graag dan de passage in het rapport waar staat dat Finné al lange tijd dood was.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

765

Insp. Witse wrote:

Beschik jij erover? Was die getuige een patholoog-anatoom?

Wie het wel zal hebben: Patricia Finné. En volgens haar was haar vader een toevallig slachtoffer. Dat is ook wat in de verslagen en bijlagen van de bendecommissie staat en dit aspect werd wel degelijk uitgezocht, gelet op de eerdere connecties van betrokkene. Alles, inclusief die wapens die initieel 'verdwenen' leken werd uiteindelijk uitgeklaard.

Ik heb die foto's vaak bekeken en zie er niets vreemds aan, hij werd vol in zijn rug getroffen en lag op de buik. Volgens de getuigen hebben ze hem omgedraaid om te checken of hij nog leefde.

Ik blijf me verbazen hoe sommigen gigantische, complexe constructies opzetten die totaal implausibel zijn en door geen enkel feitelijk element ondersteund worden om dan één of andere alternatieve complottheorie uit te bouwen. Ieder zijn hobby veronderstel ik.

766

Xenophon wrote:

Ieder zijn hobby veronderstel ik.

Wel een zeer ergerlijke hobby, al deze pogingen om complotten te pushen!

767

Vandaag 27 september, trieste verjaardag.

768

Insp. Witse wrote:

Noem het eerder kroongetuigen die nooit door de rijkswacht verhoord zijn » YouTube

Net zoals het niet nodig was om bij de overval van Aalst een kroongetuigen niet te verhoren omdat hij 'te jong' was.

Andere opmerking : hoe kan je in godsnaam zo mooi naast je wagen liggen? Er is nergens melding gemaakt van hagelinslag aan de binnenkant van de deur, dus er is niet geschoten toen hij uitstapte.

Maar als je de deur toeslaat, sta je toch niet in deze positie om dan mooi naast de wagen te vallen.

Dit is voor mij het vreemde gegeven.

Ik zal volgende week wat verduidelijking brengen. Er is al heel wat fantasie geschreven over nekschot, nierschot enz... bij het slachtoffer, Finné. Een nierschot zou heel wat bloedsporen en dik blubberbloed aan sporen achterlaten. Een asgrauwe kleur heb ik persoonlijk ook nog nooit gezien bij een pas overleden slachtoffer. Ook niet bij vuurwapengebruik.

Ben wrote:

Ik zeg niet dat het onderzoeksdossier foute informatie bevat. Ik zeg dat de boeken en de pers foute informatie bevatten, die ik hier verbeter voor iedereen die het wilt lezen.

Dan toch? Eindelijk. Het siert u dat je dat ook eindelijk eens gaat toegeven. Op dat gebied is er dan nog heel wat te verbeteren.

769

Bossi wrote:

Een asgrauwe kleur heb ik persoonlijk ook nog nooit gezien bij een pas overleden slachtoffer. Ook niet bij vuurwapengebruik.

Lijken komen in alle mogelijke kleuren, afhankelijk van de doodsoorzaak. Van kersrood (koolmonoxide) tot lichtblauw (cyanide), geel (leverziekten), groen (sommige medicijnen + licht), wit als papier op het deel dat naar boven gericht is (leeggebloed), grauw (mix van bleek/rood/blauw) wanneer bv iemand sterft tijdens grote inspanning of stress en de tikker laat het afweten, gevlekt (start na een minuut op 20 op delen onderaan door het bloed dat daar verzamelt nadat het hart gestopt is) etc etc.

770

Xenophon wrote:

Wie het wel zal hebben: Patricia Finné. En volgens haar was haar vader een toevallig slachtoffer. Dat is ook wat in de verslagen en bijlagen van de bendecommissie staat en dit aspect werd wel degelijk uitgezocht, gelet op de eerdere connecties van betrokkene. Alles, inclusief die wapens die initieel 'verdwenen' leken werd uiteindelijk uitgeklaard.

Ik heb die foto's vaak bekeken en zie er niets vreemds aan, hij werd vol in zijn rug getroffen en lag op de buik. Volgens de getuigen hebben ze hem omgedraaid om te checken of hij nog leefde.

Ik blijf me verbazen hoe sommigen gigantische, complexe constructies opzetten die totaal implausibel zijn en door geen enkel feitelijk element ondersteund worden om dan één of andere alternatieve complottheorie uit te bouwen. Ieder zijn hobby veronderstel ik.

Er zijn toch al een x aantal betrokken partijen en hun vertrouwenspersonen die over het dossier beschikken. Alles is blijkbaar uitgezocht maar niet tot het verhoopt resultaat. De foto's die u dan vaak hebt bekeken en er niets vreemds aan ziet, dan mogen wij u de vraag toch stellen aan welke foto's u niets vreemd hebt gezien.

U betwist steeds maar of hebt een andere visie wat uw goed recht is, maar uiteindelijk komt u steeds tot de vaststelling dat u niet over het dossier of over het dossier Finné beschikt. U weet wel alles maar ook over de kennis wat de Rijkwacht dat is geschreven blijkt u niet vanop de hoogte te zijjn.