771

Re: Overijse: 27 September

Bossi, nee, ik beschik niet over het dossier, wel over wat gezond verstand. Zoals ik al zei, wie heeft wel de stukken betreffende haar vader: Patricia Finné. En zij heeft de vaste overtuiging dat hij een toevallig slachtoffer was en ter plaatse omkwam.

Ik lees bij jou een hele uitleg maar niets concreets. Al wat ik zeg is: als je kan aantonen dat ik ernaast zit, doe dat dan. Je toetert heel de tijd dat je het dossier hebt en het kan zijn dat dat zo is, wie weet. OK dan: toon aan dat ik verkeerd ben. En zeg me er in één adem bij waarom de speurders die er jaren op gewerkt hebben en die beslist ook toegang hadden tot het hele dossier NIET geloven in één of andere bizarre theorie rond Finné.

Praatjes, daar heb ik weinig geduld mee.

772

Bossi wrote:

Dan toch? Eindelijk. Het siert u dat je dat ook eindelijk eens gaat toegeven. Op dat gebied is er dan nog heel wat te verbeteren.

Ik heb nooit beweerd dat de pers foutloos is. Ik heb dus ook "niets toe te geven".

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Xenophon wrote:

Wie het wel zal hebben: Patricia Finné. En volgens haar was haar vader een toevallig slachtoffer.

In dit dossier moet je, naast argwaan tegenover stukken allerhande, rekening houden - daarom niet in casu, Mevrouw Finné - met de bijkomende mogelijkheid dat nabestaanden liever de goede naam van hun dierbare beschermen.

774

Daar heb je zeker een punt, maar het standpunt van Patricia Finné wordt ondersteund door de materiële bewijzen ter plaatse.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

775

Xenophon wrote:

Bossi, nee, ik beschik niet over het dossier, wel over wat gezond verstand. Zoals ik al zei, wie heeft wel de stukken betreffende haar vader: Patricia Finné. En zij heeft de vaste overtuiging dat hij een toevallig slachtoffer was en ter plaatse omkwam.

Ik lees bij jou een hele uitleg maar niets concreets. Al wat ik zeg is: als je kan aantonen dat ik ernaast zit, doe dat dan. Je toetert heel de tijd dat je het dossier hebt en het kan zijn dat dat zo is, wie weet. OK dan: toon aan dat ik verkeerd ben. En zeg me er in één adem bij waarom de speurders die er jaren op gewerkt hebben en die beslist ook toegang hadden tot het hele dossier NIET geloven in één of andere bizarre theorie rond Finné.

Praatjes, daar heb ik weinig geduld mee.

Aan praatjes doe ik absoluut niet aan mee. Dat heb ik aan de hand van stukken al meermaals kunnen weerleggen. Een wijze raad. Geduld en kalmte kan soms uw leven redden. wink

776

Ben wrote:

Ik heb nooit beweerd dat de pers foutloos is. Ik heb dus ook "niets toe te geven".

Jij zult nooit iets toegeven en zelfs het zonlicht ontkennen. Zoals het ontkennen van het afsluiten van het dossier dat ik reeds maanden voordien verkondigde. Toch waren er volgens jou nog belangrijke onderzoeksdaden terwijl de brieven al opgesteld waren van O.R. en Fed. Parket en de brieven in de brievenbus vielen.

777

Bossi wrote:

Jij zult nooit iets toegeven en zelfs het zonlicht ontkennen.

Graag dan de passage waar ik beweer dat de pers foutloos.

Bossi wrote:

Zoals het ontkennen van het afsluiten van het dossier dat ik reeds maanden voordien verkondigde.

Proficiat!

Bossi wrote:

Toch waren er volgens jou nog belangrijke onderzoeksdaden terwijl de brieven al opgesteld waren van O.R. en Fed. Parket en de brieven in de brievenbus vielen.

Je laat graag uitschijnen dat je veel weet maar dat van die onderzoeksdaden in december weet je blijkbaar niet. En ja, dat waren belangrijke onderzoeksdaden.

778

Ben wrote:

Je laat graag uitschijnen dat je veel weet maar dat van die onderzoeksdaden in december weet je blijkbaar niet. En ja, dat waren belangrijke onderzoeksdaden.

Ik laat het niet uitschijnen, het is zo. Jij baseert zich op uitspraken van een journalist. Ik baseer mij op info van zij die in het dossier werken en werkten als eveneens op het dossier. Trouwens, jij kwam net uit de baarmoeder tevoorschijn toen de feiten zich voordeden. Dus over de feiten, het gevoel en de angst dat onder de bevolking was ontstaan weet jij inderdaad niets.

779

Bossi wrote:
Ben wrote:

Ik laat het niet uitschijnen, het is zo. Jij baseert zich op uitspraken van een journalist. Ik baseer mij op info van zij die in het dossier werken en werkten als eveneens op het dossier. Trouwens, jij kwam net uit de baarmoeder tevoorschijn toen de feiten zich voordeden. Dus over de feiten, het gevoel en de angst dat onder de bevolking was ontstaan weet jij inderdaad niets.

Niet bepaald een zinvolle post Bossi. Aan ver-pisserij hebben we weinig, nog aan het kleineren van de forumbeheerder.

780

Bossi wrote:

Een wijze raad. Geduld en kalmte kan soms uw leven redden. wink

Als dat een verkapte bedreiging is, beter om van een ander vaatje te beginnen tappen.  Ik reageer daar niet goed op en een pseudoniem is een dunne paraplu om je achter te verbergen bij een klacht.