Re: Alain Moussa
Robotfoto 18 is G7 is Bultot. Maar soit is niet zo héél belangrijk, want de robotfoto's dekken volgens mij niet alle daders, althans er is volstrekt geen zekerheid of iets in die zin, dat zij volledig dekkend zouden zijn. Met zich te concentreren op motieven komt men er onmogelijk in de zaak Bende van Nijvel. Dan creëert men alleen meer onzekerheid. Eigenlijk hetzelfde met de precieze uitvoerders, alhoewel de betrokkenheid van een aantal buiten kijf staat (Bouhouche, Bultot, ...) evenals WNP.
Al meer zekerheid bieden de tussenpersonen (Bougerol, Baugniet, ...). Niet in de zin van namen, maar in de zin van coördinatie vanuit de militaire inlichtingendiensten, SDRA's. En de opdrachtgevers, die moet men zoeken in het politiek-criminele milieu, misschien samen met een aantal anderen. En dan de medeplichtige(n) bij justitie: in ieder geval Deprêtre, alleen houd ik het zelfs voor mogelijk dat hij zich hier niet zelf van bewust is, zo'n kalf, hij werd misschien gemanipuleerd door de middens van de opdrachtgevers.
Allé, de mechaniek is mij duidelijk, maar zoals ik al eerder schreef, hij is verwrongen, er is corrosie vast te stellen, onderdelen ontbreken, en er zit ook ijzervijlsel en stukjes metaal tussen die zich vermengd hebben. Maar de mechaniek ontdoen van vuil, de onderdelen terug recht trekken, de bulten er uitslaan, opzoek gaan naar vervangonderdelen, de roest wegvijlen, dat zal zelfs deze 'goede website ' met al de geëngageerdheid van haar leden niet kunnen presteren, en dat mag ook onze ambitie niet zijn, denk ik. Dat is een taak van het gerecht, maar dat gerecht is bang van de waarheid, de minister van justitie is bang van de waarheid, de regering is bang van de waarheid, ... België is ten einde als de waarheid aan het licht komt. Dat zou een implosie zijn!