Prima, ik ga mijn doc eens nakijken om dit aan te vullen. Probleem 1: veld huisnummers aanmaken aub, belangrijk. Want de ingang waar een logementshuis waar de Santana is gezien net op de hoek en net daar in die straat woonde (of had kantoor) de gewonde advocaat. Het is precies dat ze hem al eens ontmoet hadden bij de bakker op de hoek!
Probleem 2: soms zijn er meerdere gegevens. Bv. Colette Dumont woonde in de rue du cocinneles (Le Soir) maar een ander lid heeft gevonden: rue de l'hospice (telefoonboek 1983). Maar daar was ook garage Gondry en ook de moeder van Mendez en ook kort Mendez vroeger. Dus alles daarin op meerdere lijnen want mensen verhuizen wel eens.
Er zijn ook de garages van Haemers en Bouhouche, ...
Ik zou me niet beperken tot de gemeente Elsene alleen want net over de grenzen van de gemeente is Watermael Bosvoorde vind je ook gegevens: diefstal peugeot, Toyota Hiace, Tumilidreef en bv. een cirkel omsluiten van 3 km rond de rijkswachtkazerne. Ik laat dit aan de initiatiefnemer over. Ben zal niet content zijn want het is niet Elsene. Maar het is absurd dit te willen splitsen. Drie voorbeelden:
Santana gezien » Google Maps
Zie ook Pigot » Google Maps
Drève des Tumuli, Watermael-Boitsfort » Google Maps