Wat een nonsens allemaal. Waar macht is en geld, is corruptie. In Nederland, België en alle andere landen ter wereld. Niemand moet mij de politieke situatie in België komen uitleggen op forum van de Bende van Nijvel. Ik kan goed overweg met zowel Vlamingen, alsook Franstalige en Duitstalige Belgen. Net als een groot deel van de Vlamingen. Politiek is nu eenmaal show (De Wever, Milquet, ...) voeren hun toneeltje op maar zitten nadien op restaurant gezellig samen te vreten, en de bevolking trapt er met open ogen in.
Als m'n belastinggeld morgen niet meer naar "arm Wallonië" gaat, zal dat geld wel elders terecht komen waar het zeker niet moet zijn. Mensen die geloven dat het geld dat ze uitsparen in Wallonië bij Jan Met De Pet zal terechtkomen zijn echt goedgelovig. Nee, dan geef ik het nog liever aan een "arme Waal" dan aan één of ander extra ministerpostje.
Als je het verhaal van Murcielago niet geloofd, is dat je goed recht. En mag je dat gerust eenmalig je mening over zeggen. Maar laat andere mensen zelf de kans om voor zichzelf te beslissen of het al dan niet verzonnen is. Indien het verzonnen is, is dat natuurlijk heel erg zielig. Maar laten we hem het voordeel van de twijfel geven. Het kan evengoed juist zijn.
Trouwens de eigenaar van de website kan toch natrekken of Murcielago en Kuros al dan niet één en dezelfde persoon zijn.