Re: Robotfoto Aalst
Deze persoon is de persoon met de bijnaam 'Killer', of het dezelfde persoon is als robotfoto 4 is niet zomaar te achterhalen (hij is immers gemaskerd). De 'Killer' draagt ook het machinepistool. Hij wordt in de 30-uren en het Braine-filmpje uitgebeeld met een Ingram. Volgens de 30-uren bestuurde deze persoon de wagen bij aankomst. Dit zou volgens CWB robotfoto 2010 moeten zijn. Omdat CWB dit schijnbaar ook zo zag wordt 'Killer' in de 30-uren gespeeld door een acteur met een spitse neus. CWB heeft zich dus wederom in de nesten gewerkt. Maak van Salesse nu maar eens de 'Killer'! Vergelijk robotfoto 4 maar eens met 2010. Zelf acht ik foto 2010 onbetrouwbaar.
HK-MP5 als ook Ingram zijn 9mm. Dan is 'Killer' verantwoordelijk voor het afmaken van de familie VDS nadat deze al eerder door de Reuse dodelijk waren verwond. Hierdoor komen deze doden op het conto van Killer maar volgens mij is Reus verantwoordelijk voor veel meer doden dan officieel.
Opvallend: Volgens Albert van den Abiel echter heeft Reus met een 9mm deze schoten gelost. Quote:
"Zo werd dat ene macabere feit - voor zover we konden nagaan - tot nu toe enkel beschreven in enkele van de miljoenen pagina's die het Bendedossier telt. Nadat Thérèse Van Den Abiel (39), haar man Gilbert Van de Steen (43) en hun dochter Rebecca Van de Steen (14) op de parking van de Delhaize waren beschoten met de obligate riotguns, is de Reus op hun lichamen toegestapt om ze van dichtbij rustig een genadeschot te geven met een blijkbaar voor dit "fijnere werk" speciaal meegebracht 9 mm.-pistool". (Interview DDC met VDA).
VDA haalt dit uit het dossier en als dit klopt dan is het dossier in tegenspraak met de 30-uren. Zelf denk ik (momenteel) ook dat het 'killer' was die deze schoten loste en dat CWB probeert om (o.a.) fouten in vroege versies van het dossier toe te dekken of ze trachten vroegere cover-ups extra te verhullen. Een andere verwarring wordt geschapen rond het vertrek uit Aalst.
In de 30-uren ruilt 'Killer' zijn machinepistool om voor een Riotgun (nr 3?) terwijl de 'Oude' aan het stuur kruipt. De 'Reus' is passagier. De 'Killer' loopt dan langs de auto mee en stapt op de hoek achterin. Getuigen beschrijven echter de "meeloper" als 1.90, lange jas, weelderige bos haar. REUS = pruik, lange jas en Riotgun. Killer is Bivakmuts/sjaal muts capuchon, en zoals op de tekening, een korte jas.
Ik weet niet waarom of wat ze nu precies toe willen dekken maar er is onenigheid over wie waar zit in de GTI. Het verhaal van het CWB: "de daders kleedden zich om tijdens de overval". Wat moet ik daar nu van denken? Goede verwarring is pas gezaaid als je een Reus laat spelen door een Oude mman met gemiddelde lengte en een korte jas. Dit zie je dan ook in de 30-uren reconstructie. Met het machinepistool is overigens ook Dirk Nijs omgebracht (Elsie Nijs waarschijnlijk idem). Dit is door de hier afgebeelde persoon (Killer) gedaan.