Re: Nr. 16
Ok, we zijn nu zo goed als zeker dat nr. 16 de chauffeur was bij Dekaise (verwijfde zuiderse type - "tapette marrocaine" zoals Dekaise woordelijk heeft verklaard - en vermoedelijk de gewone dief die de bankkaarten uit de zakken van Dekaise en zijn klant heeft gehaald). Nr. 12 is een zeer slechte robotfoto: kan zowel slaan op de chauffeur als de achterbankpassagier. We vergelijken nu als werkhypothese nr. 16 (1982) met nr. 8 (1983, 1 jaar later) en met foto "2010" (chauffeur in 1985). Kaken zijn beetje ingevallen in 1983 en zeer erg ingevallen in 1985.
De Fransman van de Sint-Aldegoniskaai, die perfect afgebeeld werd op de robotfoto van 2010, had ook die typische ingevallen wangen. Dominique Salesse op de foto's van het proces De Staerke zat er evenwel wat papperig bij, daarmee dat ik hem niet vind lijken op foto "2010". Toch verklaren speurder "van indertijd" dat dit een perfect uitgevoerd portret van Salesse was. Ik stel mij enkele vragen:
Is Salesse verdikt tussen zijn aanhouding en zijn proces?
Laat ons ook Salesse (ik ken alleen de "rechtbankfoto" van het forum hier + de beelden van RTL) nu eens vergelijken met de foto's 16 en 8.