Beste mensen, bedankt voor de medewerking (en Leo natuurlijk in het bijzonder). Ik kan hier zeker mee vooruit. Ik zal mijn tekening wat aan passen en in gaan vullen. Toch nog een paar vraagjes achteraf :
Belangrijk: Waar lag restaurant Windekind? Het zou op een hoek liggen, mogelijk naast de krantenwinkel (B) of toch in een hoek van gebouw C?
Leo, ben je er zeker van dat gebouw E er niet was? Ik heb het nl. op foto staan. Misschien was het niet zo groot als nu? Bedoel je met die scheidingsmuur (locatie kantoortje) de muur naar gebouw E of de "buitenmuur".
Luckyone, jij bent van Overijse neem ik aan? Hoe oud was jij toen in '85? Er zal wel een anti-auto paaltje hebben gestaan op dat pad naar de Topaaslaan, correct? Als je nu van de Carwash naar de krantenwinkel loopt (in een stevige pas), hoe lang doe je daar dan over? 15, 20, 30 sec. of langer? Als je er nog eens bent: stopwatch en lopen maar, haha. Als jij gaat lopen terwijl een bekende de parking op rijdt en op de plek van Finnè parkeert, dan ben ik benieuwd of jij aankomt als de ander zo'n beetje uitstapt. (Grote passen zetten hè, als iemand van +1.90m.)
K&, is dat van die witte Ford Sierra misschien definitief te bevestigen door Mme.?