Re: Nijvel: 17 September
Boemerang, dank voor de feedback. Het is correct dat ik me baseer op wat er op deze website te vinden is. Volgens deze site was het tanken nog niet gebeurd. Dat ze de beschoten Mercedes meenemen mag toch wel verrassend worden genoemd. Verder dus het gesleep met het lichaam van De Wit is pure improvisatie. Ze willen haar over het hek gooien, maar slagen er niet in, en leggen haar onder een rij boodschappenwagentjes. Ze zijn daar nog nauwelijks klaar mee en de politie komt al aanrijden. Allemaal best wel klungelig en op elkaar volgend. Alles wijst op een uit de hand gelopen inbraak. Hoe precies per seconde de moorden op Fourez en De Wit zijn verlopen, dat staat kennelijk niet helemaal vast. Zij is naar hem toegelopen staat er op deze website. Alvorens te tanken, liep Fourez naar het hek, mogelijk om de urineren, zoal na een rit en lange zit uit Parijs eigenlijk heel normaal zou zijn.
Helaas kan ik bijna geen Frans lezen, dus beperk ik me tot wat ik in het Nederlands kan vinden. Als de teksten op deze website geheel buiten de waarheid zijn, waarom zou ik ze dan nog lezen? Vooralsnog ga ik ervan uit dat de teksten op deze website gebaseerd zijn op processtukken.
Boemerang, geef mij een eens een link naar jouw processtukken!