Re: Temse: 10 September
Geloof me vrij. Als je die ene gast zijn ogen had gezien vergeet je die nooit van je leven niet meer. Ik ook niet, al wordt ik 100 jaar. Wanneer je een normaal en braaf burger bent hou je je best zover mogelijk van zo'n individu vandaan!
Chenda, excuseer mij voor de bewoordingen, maar begin nu toch wat twijfels te krijgen bij het waarheidsgehalte van de beschrijving van je "vreemde" ontmoeting in die kroeg. Laat ik het zo formuleren, als ik, een dergelijke overval zou gaan plegen, dan ga ik zeker tegen de 'eerste de beste' kroegbezoeker uitweiden wat ik zou gaan doen en dan ook en passant het wapenarsenaal laten zien en vertellen waar ik woon.
Ik zou als dader mij juist een beetje afzijdig hebben gehouden, en dan dus al zeker geen wapens laten zien aan wild vreemden en dan ook nog eens bepaalde uitspraken doen. Begrijp mij goed, ik twijfel niet aan de oprechtheid van je persoon maar twijfel wel een beetje aan het waarheidsgehalte van je verhaal.
Ik zeg dus niet of het wel of niet waar is, maar heb dus wel gerede twijfel. Zeker als je een dominosteentje in je hand zou hebben waar het resultaat van domino d-day in het niet zou vallen, en de moordenaar(s) van minstens 28 personen, voor zover ze nog leven, achter slot en grendel komen. Als je dat steentje idd zou hebben, wordt het dan niet eens tijd om het te plaatsen, na 26 jaar!