Re: Pierre Fievez
Let op! Het waren niet dezelfde duikers.
Ik heb het over de duikactie van dit jaar. Dat was dezelfde groep als de keer daarvoor in de jaren '80.
PS: in Nederland kan ook veel, verdiep je maar een in de IRT-affaire en dossier Mink K.
Ik zal zeker niet beweren dat Nederland een beter land is dan België of Vlaanderen. Ik beweer alleen als de bevolking in mijn land iets niet wil, dan wordt dit snel duidelijk in het parlement. En heeft de overheid een probleem.
Stel de bende van Nijvel was een Nederlandse historie en er zou een speurder worden aangesteld van bij wie vraagtekens gezet kunnen worden bij zijn rol van vroeger, dan heb je de poppen aan het dansen. Meerdere partijen zouden kamervragen stellen. De minister moet dan antwoorden. En het enige antwoord kan dan zijn: dat de nieuwe speurder niets valt te verwijten en neutraal staat in het dossier. Bij twijfel heeft de minister gelijk een groot probleem. Ik snap niet waarom dit in België niet zo werkt?
Is die Fievez het totaal verkeerde persoon om aan te stellen, waar parlementsleden vele vragen bij kunnen stellen? Of is het allemaal roddel en achterklap van de deze website, en is die Fievez gewoon eerlijk en neutraal en ook nog eens vakbekwaam?