kan kuros geen sluitende bewijzen geven dat alleen maar insiders kunnen/mochten weten?
Dan kunnen ze hem toch niet afschepen
Om er een draai aan te geven, zeggen de speurders dat hij dit allemaal doet om wraak te nemen op zijn ex vrouw.
Als je 20 jaar geen contact meer hebt met u ex vrouw en als je zelf opnieuw gelukkig bent en alles hebt wat je moet hebben,ga je dan zoiets gaan verklaren. Ik vindt dit een makkelijk excuus om er vanaf te geraken. Ze zouden toch de moeite kunnen doen om een paar dingen met elkaar te vergelijken,want hetgeen wat hij te weten gekomen is is toch interessant en heel het bende dossier berust op feiten die al dan niet toeval kunnen zijn,dat woordje komt veel te veel voor. Toeval bestaat maar zoveel toeval als in het bende-onderzoek,ik denk dat het er wat over is.
En aangezien ze toch bij hem op bezoek zijn geweest geeft toch aan dat het misschien wel voor hem was en niet zomaar een café bezoekje. Je komt met 6 een café binnen als u laatste klant buiten is,om 3u00 's nachts. Je hoorde één van die mensen zeggen:Demain à neuf heures dans l'atelier,tout les monds d'accord? En je word naar de Delhaize gestuurd? En om kwart na 7 opgebeld of je al vertrokken bent?
Normaal dat je dat op de moment dat het gebeurd niet gaat verdenken dat je eigen vrouw je expres naar daar stuurde.
Maar als je na zoveel jaren alles begint na te gaan,en ik kan mij goed herinneren als je aan de dood ontsnapt dat je die dag voor eeuwig in je geheugen grift. En als je weet dat u vrouw u oplichtte en bedroog langs alle manieren dan vindt ik dit op zich al een sterk verhaal. Maar er zijn nog meerdere aanknopingspunten tussen andere mensen die in Aalst vermoord werden. Plus dat er nog iemand is die zonder het verhaal te weten van kuros en hem te kennen,belangrijke info gaf over aalst en die info kan je aan het verhaal van kuros plakken.
Dan vindt ik het toch de moeite waard om het eens deftig te onderzoeken.
Volgens de meeste bronnen zou Groep G zelfs zijn geboortejaar niet hebben overleefd.
Dat zou kunnen maar misschien zitten wel leden ervan achter de Bende. Een samenvatting van een tekst uit de Bende en Co.
Het Delta-team onder leiding van Willy Acke en onderzoeksrechter Troch,hebben uitgekiend dat de neo-nazistische Groep G wel degelijk bestaan heeft. Het team slaagde erin een aantal ex leden van Groep G op te sporen en te ondervragen. Uit hun bevindingen blijkt dat de onthullingen van Martial Lekeu nogal wat waarheid bevatten. Al probeerden de ex leden hun rol en de rol van Groep G te minimaliseren. Het Delta team sluit niet uit dat leden van Groep G deel uit maakten van de Bende van Nijvel en WNP. Lekeu verklaarde dat hij het eerst in contact kwam met Groep G tijdens een vergadering van Front de la Jeunesse. In een woning aan de Mettewielaan nummer 71. Toen woonde Latinus daar. In die periode woonde Lekeu trouwens in nummer 73.
Toch wel opvallend dat hij net op het moment dat Bouhouche en Beijer op vlucht sloegen na de aanslag op Suleiman,ook het land weer uitvluchtte. En ook Bultot was toen op de vlucht.
Wat ook in het boek staat:
Mendez krijgt een voorstel van iemand (geen naam) om bij een clandestiene organisatie die zich bezighield met de politieke fichering van de tegenstanders en dit met het oog op een Staatsgreep.Dit melde Mendez aan zijn familieleden kort voor zijn dood. Later zou Beijer beweren dat hij zo een aanbod kreeg van Bouhouche, maar hij pastte, hij zou de naam niet geweten hebben en hun doelstellingen ook niet. Volgens mij wist hij dat wel... Dat schrijven ze de feiten op waar Bouhouche zeker of toch bijna zeker bij betrokken was en denkt men dat dit wat veel is voor 1 man.
Dat Bouhouche slechts een radertje is in een clandestiene organisatie, omdat de feiten die ze allemaal opnoemen allemaal wat veel zijn voor 1 persoon:
1981:Bom die ontplofte in de wagen van Goffinon
Aanslag op Vernaillen:
Het was Vernaillen die Bouhouche en Beijer had overgeplaatst na het ontdekken van afluisterapperatuur. Wapenroof bij Dianne:Bouhouche gesignalisseerd in de kazerne.
Moord Mendez.
Men vindt wapens in een garagebox door Bouhouche gehuurd,en één van die wapens zou gebruikt zijn door de Bende van Nijvel,een Heckler und Koch mitrailleur.
Dit brengt Bouhouche rechtstreeks in verband met de Bende van Nijvel.
Hij was lid van WNP en goed bevriendt met Libert,rechterhand van Latinus.
Bouhouche verdacht van 3miljoen diefstal bij de griffie.
Bouhouche het brein achter de goudroof in Zaventem.En verdwijning Zwarts.
Bouhouche schuldig aan moord op de Libanese Diamantair Suleiman.
Eigenlijk als je dit allemaal ziet moet hij toch samengewerkt hebben met een vaste groep...een extreem rechtse groep?