Ik ben nieuw op dit forum (hoewel ik dit al een paar maand als gast volg), en ik ben onder meer overdonderd door de weelde aan gegevens, data, ... naast ook de professionaliteit van de deelnemers en de inspanningen van de leden van dit forum. Ik hoop van harte dat onze inspanningen wat uithalen!
Tussen de enormiteit van alle data verbanden zien en conclusies trekken of pistes onderzoeken is een hele opgave. Ook hebben we maar een klien percentage van alle gegevens beschikbaar, lees ik. Ik kwam op dit onderwerp "Elsene" terecht en stelde mezelf de vraag of dit forum een zoekfunctie heeft. Dit blijkt inderdaad het geval. "Elsene" geeft meer dan 150 treffers, met telkens verwijzing (link) naar de onderwerpen. Boeiende lectuur! Ne mens is er een tijdje zoet mee.
Evenwel stel ik me de vraag of het niet mogelijk is deze info te bundelen in een soort database of excel bestand zodat het overzicht iets compacter blijft. Een lijst met naam, straat, gegeven of voorval, datum, ... zou bv. tot bepaalde inzichten kunnen leiden. Ik geef "Elsene" als voorbeeld. Wishful thinking?
Oostvl - Belgi