Dankjewel Joachiem, ik heb het alweer aangepast op de reeds eerder geplaatste tekening. Stom van mij, ik dacht de Corner ligt gewoon daar op die corner, beter had ik eens met streetview daarachter de Haring kunnen gaan kijken, dan had ik gezien dat de Corner daar nu nog steeds ligt. Nu begrijp ik al meer over de gangen van getuige Donald R. en zijn gezin (op mijn tekening staat café Corner er dus net niet op).
Naar aanleiding van een post van Vdb bij het topic Aalst: tijdlijn dat ik gisteren tegenkwam, heb ik op de tekening ook de positie van de kassa's aan de parkingzijde verandert. Ik hoop dat iemand me kan vertellen of het zo ongeveer juist is (de plek van het kantoortje heb ik nog maar even gegokt). Ook tekende ik de klapdeuren met looprichtingen maar wie dat wil kunnen zien moet de tekening downloaden en ze in "actual format" kijken. De tekening is met 300 pixels haarscherp maar bij het hier plaatsen vervaagt hij en krijg ik hem maar niet op de gehele breedte van het forumkader..(¿:( ?) Als ik de tekening in twee helften knip en dan plaats, dan is hij wel groot maar moet je weer enorm scrollen.
Dan even over de gele deur:
Ik heb een nieuw trucje van photoshop ontdekt, de deur staat wat bol maar dit is dan ook een foto van 4 fotòs uit 1 stukje film waarin ze de deur niet in volledigheid filmden.
Dank je voor de reactie e&r. Ik wil erg graag van je aannemen dat de deur daar lag en ook Murcielago plaatst de deur daar ergens (als ik hem goed begrijp). Als de deur nog iets meer naar de hoek ligt, dan is dit 100% een inslag van een riotgun afgevuurd door een Adjunct-commissaris van de Aalsterse politie, er zitten 8 bollen in de deur, 2 raakten dan het witte rolluik en 1 de muur net naast het rolluik, hagelbol nummer 12 is zoek. De adjunct-commissaris vuurde terug vanaf de hoogte van huisnr. 201 richting de dader toen deze daar ergens bij de hoek was. Dit zou dus vanalles verklaren... maarrrr.
Dit zijn enkele fotos van waar dan die Brico-deur zou moeten zijn:
Uiterste hoek met de Geraardbergsestraat.
Vanaf de hoek kijkend richting parking.
En de andere kant op kijkend naar de kruising Lokerenveldstraat/Geraardbergsestraat.
De muur is echter van bruine baksteen, niet geel (ik heb ook nog ergens een slechte kleuren opname). De "lambrisering" is van natuursteen en niet grijs geverfde baksteen. De stoep is compleet anders, bij de gele deur is geen stoep maar wel een ophoging. Ik zie helaas niet hoe daar die gele Brico-deur moet zijn, hoe graag ik ook zou willen dat ie er wel is...
Ik zoek dus nog een over-herbevestiging, een 120% zekerheid waar die deur was!