Re: Agenda
Beste, ik ben nieuw op dit forum en heb interesse om een vergadering van jullie bij te wonen. Is er een vergadering gepland op korte termijn en zo ja wanneer en hoe laat.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Algemeen → Agenda
Beste, ik ben nieuw op dit forum en heb interesse om een vergadering van jullie bij te wonen. Is er een vergadering gepland op korte termijn en zo ja wanneer en hoe laat.
Dolorean, zelf heb ik nog nooit deelgenomen aan een vergadering, al wel enkele keren overwogen om deel te nemen. In overleg met mezelf besloot ik om niet deel te nemen. Ondanks het feit dat ik me reeds jaren verdiep in de Bende van Nijvel en daardoor een eigen hypothese heb opgebouwd, voel ik me nog niet sterk genoeg om mijn ideeën te delen met de overige forumleden op een vergadering.
Het zou uren in beslag nemen. Ik begrijp uit je melding dat je nieuw bent op het forum hier en dat bewijst ook je interesse in deze materie. Ik ben er zeker van dat je welkom zal zijn bij de harde kern. Maar ben je grondig op de hoogte van de materie? Ik wil je uiteraard niet de les spellen of ontgoochelen, dolorean, maar op dit forum krijg je te maken met gedreven mensen die onderling een doel willen bereiken, en dat doel is: waarom?
Welkom!
Zoals je in de voorgaande oproep kan lezen heb ik reeds in November verleden jaar een vergadering willen houden. Tot mijn spijt kwam er geen enkele reactie. Bij deze nog een poging.
Raf, heb je eind vorig jaar nog een mail gestuurd via het Forum. Is blijkbaar wat mis gegaan. LEO, verdiep mij ook sinds een aantal jaar in de Bende van Nijvel, en hoop dat u toch een keer op een vergadering het e.e.a. wil toelichten. Ook uw werkzaamheden als beveiliger ten tijden van de raids is toch zeer interessant. Zie je toch bepaalde zaken uit een andere hoek.
Bepaalde hypotheses kunnen beter besproken worden op de locatie, al is het voor de juiste beeldvorming. Hou me in ieder geval aanbevolen!
Zou er belangstelling zijn om met enkele mensen van dit forum af te spreken in het weekend aan de Delhaize van Aalst en dan met de wagen de terugtocht van de Bende van Nijvel te doen tot aan de plek waar 's avond laat getuigen de Golf GTI zagen stilstaan? Kent iemand die laatste locatie die ik benoem of is dit enkel bekend bij de CWB?
OK, ik heb nog een andere weg te tonen. Kunnen we dan ook doen.
Heb ook interesse, laat maar iets weten. Meerdere wegen mogelijk. Wanneer zouden jullie gaan?
Kent iemand die laatste locatie die ik benoem of is dit enkel bekend bij de CWB?
Ik ken de plek en wil wel meegaan. Zie ook deze topic.
Hallo Geronimo, ik heb reeds aan Merovinger en Leo laten weten dat ze mij een mailtje kunnen sturen met daarin hun mailadres zodat ik doodle kan opstarten voor best passende datum voor geïnteresseerden.
Kent iemand die laatste locatie die ik benoem of is dit enkel bekend bij de CWB?
Bende van Nijvel → Algemeen → Agenda