Re: Ford Siera: Overijse
Luister, de kans is voorbij om daar op te antwoorden, er zijn andere sporen en slachtoffers genoeg. Ik heb mijn buik vol van die indianen verhalen van deze cowboy. Als er iemand is die in stilte toegang heeft tot nummerplaten dan ben ik steeds preneur. Maar opgelet deze mensen riskeren zwaar, dus vergeet het maar om dieper te gaan. Ik weet bvb van iemand die misschien een mogelijkse bedreiging heeft kunnen onderscheppen per toeval. Weinig kans om hier een spoor van laten te onderzoeken alhoewel hij de volledige nummerplaat heeft.
Ge moet dus al de keel overgesneden worden voordat de politie stappen zet. Bv. op ne kwaaie avond zat ik eens op café in die periode die ons aangaat 1980-1985). De vlaamse kant van dezelfde idioten vond er niet beter op hier in mijn stad eens eeen paar ruiten in te gooien van diverse cafés waaronder die van een kleurling, kwestie van de buitenlanders eens wat schrik aan te jagen. Per malheur viel de halve baksteen op mijn tafel en mijn pint was op de grond! Merde, ik naar buiten met ne paar gasten en daar stond op 5 meter de kerel nog te kijken.
Wij erachter en na een korte achtervolging hadden we hem bijna vast net voor hij met zijn companen in een groene volvo verdween. Amateurs...We hadden de nummerplaat! en twas gene valse, prutsers dus! De opgeroepen politie kwam eraan en vond nog dezelfde avond dat dit voertuig die was van een collega politie agent! De stenen lagen nog onder de zetels. Ze konden niet anders want we waren vertrokken met 25 mensen uit deze vijf cafés om deze volvo zelf te gaan zoeken.
Een paar dagen later kwam er een andere versie: de agent had de auto uitgeleend aan zijn broer, haha. En de echte was van dienst zeker dien nacht en zat in ons café? Of nog zotter, reed met de combi die de daders moest zoeken, zekers. Zoals je ziet, ze weten best wel hun privacy te beschermen. zie maar in luxemburg heden: daar waren er 20 aanslagen van de bommeleers, ten tijde van de CCC. Blijkt nu dat er daar in luxemburg, twee gendarmen gaan voorkomen binnenkort.