Alles wijst erop dat er van hogerhand zware druk uitgeoefend is uitgeoefend op J.I. en andere rechters om maar niet verder in bepaalde richtingen te gaan zoeken. Zie de beelden waar Bultot de bedreigingen op Schlicker aan de journalist vertelt vanuit zuid Afrika. Zo ongeveer:
Bultot: "Het is toch heel erg dat de parlementaire commissie 2 vraagt aan Schlicker of hij is bedreigd."
En Schlicker antwoordt: "Gezien mijn werk als onderzoeksrechter mijn enige broodwinning is prefereer ik hier niet op te antwoorden!" Schlicker was bedreigd geweest en ook Deprêtre. De gendarmes van Waver die verder willen zoeken in bepaalde richtingen werden gedegradeerd en verplaatst. De speurders van delta beschermden hun kinderen: alleen de familie mag de kinderen op school afhalen. Enz ...
De opdrachtgevers zitten in het Belgisch militair industrieel complex en de gehele militaire en inlichtingen diensten leveren hier hand en spandiensten. Op de luchthavens nu nog hebben de douaniers niksken te zeggen over militaire ladingen. Drugs moeten ze zoeken niksken anders. Vroeger zat Rossignol onder de toren in Oostende in de grootste hangaar op geen 100 meter en niksken is uitgebracht tot er in Oostende zelf een paar een website hebben gemaakt om alles uit te brengen. Resultaat: ze zijn verhuisd naar Wallonië en naar het buitenland.
Dubois, copain de Rossignol zou in de gevangenis jaren later zijn vergiftigd. (Dubois was de eigenaar van het valies dat een paar dagen na de moord op latinus langs de autoweg werd gevonden.) De sukkels die de aanslagen hebben gepleegd zijn waarschijnlijk ook tot de vaststelling gekomen dat ze werden gemanipuleerd.
Wie reeds dood was,was te drogen gehangen en heden schieten anderen zich voor hun raap want ze leefden in ne caravan of werden van straat geraapt als clodo en zijn van miserie gestorven. Bijna alle sporen lopen dood tenzij ze naar het buitenland zijn gevlucht. Wat de overheid wil is dat dit ganse potje gedekt blijft. De verjaring steeds uitstellen is een fantastische truc om te zeggen: "wij leven mee met de slachtoffers en we willen ze voor het gerecht." En tegelijkertijd.
Sukkels, we reorganiseren het onderzoek nog eens, met om de drie jaar een bevordering voor de J.I. en nieuwe speurders zodat ze nooit tot voldoende basiskennis komen om in bepaalde richtingen te zoeken. Ze zijn er tamelijk gerust in: alle archieven zijn versnipperd bij sureté en SDRA reeds zeer lang geleden(16+ jaar). Alleen een directe verjaring NU kan nog een een mond openbreken NU. Ik denk dus dat de bedreiging naar leden alleen nog uitgaat van ex leden van onze overheid die uw werk storend vinden voor het goede VERGETEN.
Pas op eerst maken ze er een lachertje van daarna stellen ze het een beetje psychisch voor (cartoons in humo over Vos). Ao dat niet helpt een telefoontje, stil of met wat aanwijzingen u te kalmeren. Een kogel in de brievenbus helpt ook. Mensen laat met u niet sollen. Alle verzetsleden in WOII leefden dagelijks onder veel grotere druk voor lijf en familie. Wat je hier doet is fluitjesbier. Zeg MERDE en doe voort maar hou anderen op de hoogte van waar je mee bezig bent.