Re: Verhaal van Kuros
Is het ok dat wij jou binnenkort contacteren via dit forum om mij (ons) met wat raad bij te staan?
Natuurlijk, als jullie denken dat ik daarvoor de beste persoon ben, mogen jullie mij gerust contacteren. Gelieve dan wel even te mailen naar info@bendevannijvel.com.
zou er iemand eens een korte samenvatting kunne geven van verhaal kuros, of is dat te moeilijk?
Ik zal even een kleine poging doen, verbeter me maar als ik een vergissing maak. De theorie draait om het feit dat bepaalde personen in Aalst niet toevallig die avond in de Delhaize waren. Zij waren naar de Delhaize gelokt om daar vermoord te worden door de Bende. Het feit dat het in een warenhuis gebeurde zou de onderzoekers laten denken dat het toevallige slachtoffers waren.
In de vroege ochtend van 9/11 heeft de Bende - of bepaalde personen uit de Bened - een bezoek gebracht aan de taverne van Kuros, dat heeft de Cel Waals Brabant bevestigd.Het lijkt me een goed idee om het verhaal in de nabije toekomst een plaatsje te geven op de website, zodat mensen het kunnen nalezen zonder in dit topic te moeten zoeken naar de verschillende delen van het verhaal.
Ik wil geen spelbreker zijn, maar dat is een piste die 20 jaar geleden al door de Cel Waals Brabant werd gevolgd.