Ondervraging door de speurders 24/12/2010
Zoals eerder besproken, zou ik jullie op de hoogte houden van de nieuwe ontwikkelingen. Ondervraging tussen 9u45 en 13u30 in Aalst. De verklaring van m'n vader was hallucinant en deed menig maal de wenkbrauwen fronsen.
Bij mijn verklaring was het wat anders, ik werd zeer ernstig genomen en merkte ook dat ik een aantal zaken bevestigde waarvan de speurders enkel een vermoeden hadden. Bv. de vindplaats van mijn gestolen wagen met het lijk van Idriss, was hen niet onbekend doch hadden ze er nog niet aan gedacht op die plaats te gaan zoeken. Letterlijk verwoord "tiens dat is daar waar Bouhouche de wapens van het SIE begraafde" Ze hebben me huiswerk gegeven en ga een A3 schets maken met de situatie van 11/85. Ze vroegen om een afspraak met Kuros en mezelf en anderen indien er nuttige info gegeven wordt. Ze zijn danig hoopvol dat volgens hen een materiële indicatie voldoende kan zijn. Ze hebben duidelijk een spoor te volgen. Dus plotse vooruitgang en kan zeggen opgelucht te zijn. Ik werd heel serieus genomen.
Het vervolg volgt van zodra mogelijk.