Re: Aalst: Vlucht
"Ca va docteur" trekt niet slecht op "pas de docteur". Misschien heeft men het wel mis gehoord. Het zou een heel verschil maken. Dat men de moeite zou genomen hebben om een andere Golf in brand te steken lijkt me straf. Ben je daar zeker van? Wellicht zijn ze zich van een hoop overbodig geworden spullen gaan ontdoen nadat de killer killed was. Terwijl er ene zo dicht bij zou gestaan hebben dat hij 'docteur' kon verstaan. Dat lijkt me ook straf.
Mogelijk stond de GTI met de dooie reus ergens in een garagebox. Of in een vrachtwagen. En hebben ze heel die reus aan mootjes gehakt en de Golf idem. En liggen ze dus inderdaad ergens op een vuilhoop. Eerst creperen en dan op de vuilhoop gesmeten worden. Net goed voor die kutreus. Wie begint er te zeggen dat hij ook op het stort kan begraven liggen? Mr. Vos? Hij kan daar dus wel eens gelijk hebben. Wie zegt trouwens dat die getuigen die plots na 20 jaar zijn komen opduiken die hulzen daar niet zélf weggesmeten hebben. Om hun eens goed te amuseren? Je hebt van die types. Hier op het forum ook vrees ik.