Ik heb nog eens die vondst van in Ronquirères nagelezen:
WAPENS
Wat mij opvalt is dat er ook wapens bij zaten die nooit bij bepaalde feiten gebruikt zijn of toch waarmee niet gevuurd is. Onder andere een Long rifle .22 van het merk Krico, er werd ook een draad getrokken op het einde van de loop om er een geluidsdemper op te plaatsen. Waarom zat dit wapen er ook tussen? Is er een feit met dit wapen gebeurd waar men geen weet van heeft? Nog een opmerking de wapens die bij Dekaise gestolen zijn werden in stukken gezaagd, net als het pistool met rijkswachtteken.
Dekaise heeft 2 gangsters gezien, de robotfoto die gemaakt is heeft gelijkenissen met Bouhouche. Waarom zijn Dekaise zijn wapens in stukken gesneden (wraak). Bouhouche was een "vriend" van Dekaise, is hij daarom niet vermoord? In Overijse en Eigenbrakel bezigden ze ook 2 Riotguns,dit was ook in Aalst het geval!
Men heeft wel munitie van de Riotguns in de zakken gestoken. En met die Riotguns moet er toch ook iets gebeurd zijn, ofwel werden ze gebruikt op uitleenbasis. Daarmee zou het heel goed kunnen dat De Staerke na Aalst ZIJN wapens terug kreeg en ze opbergde in die koffer. Ook het 9mm wapen die in aalst gebruikt werd zat er niet tussen. Dit zou verklaren waarom die wapens niet in de zakken zaten. Of het waren wapens die aan de Staatsveiligheid behoorden. In ieder geval werd alles gedumpt op een eigenaardige manier, alles bijéén in 2 zakken en sommige zaken in stukken gezaagd.
Volgens mij is dit gewoon een vorm om met de speurders en iedereen die met het onderzoek bezig is,echt belachelijk te maken. Precies of ze wisten op voorhand dat ze nooit gepakt gingen worden (achteraf wel een makkelijke uitleg,maar het is toch zo). En dan alles gedemonteerd,waarom zou men dat gedaan hebben? Om de onderzoekers werk te geven,en dachten ze het volgende: "hou jullie maar bezig met de puzzelstukjes". "jullie mogen het in elkaar knutselen en jullie zullen zien dat jullie geen stap verder geraken"? Ze leken mij echt zeker dat ze nooit gepakt gingen worden,anders doe je dit niet en ga je elk wapen desnoods smelten of in een kanaal gooien zonder een zak er rond.
KOGELVRIJE VESTEN
Er waren 7 kogelvrije vesten gestolen bij Wittock-Van Landeghem. Men vindt 1 volledige vest en delen van andere vesten. Als men nu nog zo een vest zou vinden zou men dan zeker zijn dat het om een gestolen vest van Wittock zou gaan?
ANDERE ZAKEN
Verder vond men ook een babykoffer, een kassalade met cheques in en een zak vol met munten, allemaal afkomstig van de overval in Aalst.