Merovinger, met infowars moet men een beetje voorzichtig zijn. Alex Jones is een schreeuwlelijk die zijn centen verdient met het aanbrengen van spectaculaire nieuwtjes. Zijn zaken gaan zeer goed ook! De thema's die hij aanbrengt zijn meestal de aandacht waard, de manier waarop ze gebracht worden is een ander paar mouwen. En hij ontwijkt graag het thema 'Joodse manipulaties'. De info over de aankoop van miljoenen rounds 'hollow point' voor binnenlands gebruik in de USA zal wel kloppen. Goeie vraag: waarom nu? Waarom zo veel? Waarom hollow-point? Nog meer goeie vragen: waarom de FEMA-kampen uitbouwen? Waarom prikkeldraad als het gaat over kampen voor de opvang ingeval van (natuur)ramp? Waarom DHS, TSA, ...?
We raken er aan gewoon, blijkbaar, maar: waarom alle persoonlijke gegevens vrijgeven + vingerafdrukken + iris-scan enkel om naar de USA te mogen vliegen? Terrorisme? Flauwekul. Hoeveel terroristen zijn er dan al opgepakt en veroordeeld? Euh, een paar? De 9-11 verdachten worden berecht in het geheim, voor een Krijgsraad! Ik weet niet, maar bij mij komt dan het begrip Gestapo op. En dan spreken we nog niet over het globale afluisteren via Echelon, alle Microsoft producten, Google, Facebook, Twitter, ... kijk even na onder FIRSTFRUITS, TRAPWIRE, ... globale face-recognition aan de hand van onder meer Facebook data. Alles wat technisch mogelijk is, doen ze ook. Onze mening wordt niet gevraagd. De politici zwijgen. National security, my ass!
De NSA heeft net intrek genomen in splinternieuwe gebouwen; de technische mogelijkheid bestaat om van iedere aardbewoner een file aan te leggen en een predictive analysis software voorspelt of je een misdaad zal begaan. Knettergek!
ATLAS: nee ik heb niet met deze agenten gesproken. Ik vrees dat die mannen er zelf niet veel van hebben gesnapt. Begrijpelijk. Gaat allemaal ver boven hun (en ons) petje. Hoewel de oorsprong van het Atlas netwerk eigenlijk redelijk voor de hand liggend is.