Re: Gladio B
Ben, jij conspiracy-nut jij...
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Gladio - Staatsveiligheid → Gladio B
Ben, jij conspiracy-nut jij...
Ik wil best geloven, dat een dienst zoals CIA, NSA of wie dan ook, zo ver is gegaan om 9/11 in scene te zetten. Dat men zelfs grofweg onweerlegbare methodes gebruikt heeft zoals eventueel explosieven in gebouwen of niet bestaande vliegtuigen. Zaken die dus te verifieren zijn.
Maar hoe kan het zijn dat dit op geen enkele manier wordt bewezen? Dat dit niet wordt uitgebracht? Dergelijke operatie vereist tal van medewerkers. Is er niet 1 bij die met zijn verhaal het volk kan bereiken? Men kan nooit al die medewerkers onder de duim houden. Enkel al de mankracht die zou nodig zijn om dat te bewerkstelligen is enorm. Ik beschouw mijzelf als "nog te overtuigen" en hou alle opties open.
Je zou toch denken dat toen het eerste vliegtuig in het WTC vloog, dat alles op scherp stond? Dat er überhaupt een vliegtuig zo New York kon binnenvliegen vind ik heel erg vreemd, helemaal na wat er op 28 mei 1987 in Moskou is gebeurd (tijdens de koude oorlog).
Zaken die dus te verifieren zijn. Maar hoe kan het zijn dat dit op geen enkele manier wordt bewezen? Dat dit niet wordt uitgebracht? Dergelijke operatie vereist tal van medewerkers. Is er niet 1 bij die met zijn verhaal het volk kan bereiken?
Dezelfde redenering geldt voor de 'officiële' Al Qaeda-versie. Waarom moeten de schaarse verdachten per se in een geheime krijgsraad worden berecht? Stel je voor dat er ééntje bekent en hij is niet live op CNBC! Flauwekul! Kan iemand zich nog herinneren dat Bin Laden vlak na 9-11 nog heeft ontkend iets met de aanslagen te maken te hebben? Ik dacht dat terroristen net trots waren op hun geslaagde operaties? Twijfelt iemand er nog aan dat Al Qaeda een CIA-product is, afstammelingen van de Mujahedin (CIA-huurlingen), en van de Moslim Broederschap (Hitler's moslim Nazi Truppe)?
Laat ons even kijken naar het 'kleine broertje' van 9-11, de Londen aanslag 7/7. Op het moment van de aanslagen liep een identieke noodgeval-scenario oefening. Het lijkt er dus op dat men de voorbereiding van het 'exercise scenario' heeft gebruikt om probleemloos echte bommen te plaatsen » YouTube
Dit herinnert aan de WTC-aanslag van 1993 waarbij de 'spelers' werd gezegd dat het om een sting-operatie ging met fake explosieven. Surprise: De FBI leverde echte explosieven: 6 doden en honderden gewonden » YouTube
Dit om te demonstreren waartoe de heksenjagers in staat zijn. Trek zelf je conclusies voor 9-11.
Je zou toch denken dat toen het eerste vliegtuig in het WTC vloog, dat alles op scherp stond? Dat er überhaupt een vliegtuig zo New York kon binnenvliegen vind ik hel erg vreemd, helemaal na wat er op 28 mei 1987 in Moskou is gebeurd (tijdens de koude oorlog).
Ook als de US Air Defense deze 'verdachte' luchtbewegingen had opgemerkt viel er niet veel tegen te doen. De militaire bevelhebbers hadden GELUKKIG geen bevoegdheid om burgervliegtuigen neer te halen. In Europa is dat nu nog zo. Over het alternatief wil ik niet nadenken. De US vloot Commander Task Fleet heeft WEL die bevoegdheid, er is geen reactietijd om even Washington te bellen voor de 'politieke' beslissing en fire-order: Iraanse Airbus neergehaald (1988). Uitvlucht: dachten dat het een Iraanse militaire jet was. BS!
Verder moet je weten dat in vredestijd de Quick Reaction Alert jets 10' reactietijd hadden. Tel daarbij de time-to-target. En dan het wachten op de politieke beslissing om een 'verdachte' airliner neer te halen? No way. Mathias Rust 's vliegtuigje werd onderschept. Waarom zou men het neerschieten? Dat hij op het Rode Plein zou landen had niemand vermoed.
Niet alleen voor Londen, maar ook voor Breivik was er sprake van parallelle "oefeningen". Maar het is vingerdik kijken allemaal. En dan heb je nog het geval met de treinen in Spanje.
Wist wel dat al Al Qaeda koorknaapjes waren. De sukkelaars zijn er in geluisd.
Walter, het klinkt allesinds erg overtuigend. Het is misschien de rationeel westers geconditioneerde mens in mij die vasthoud aan zijn vaste waarde. Ik weet ook wel dat niets is wat het lijkt en ik ben de eerste om te zeggen dat pakweg de Bende van Nijvel meer is dan een gangsterbende. Maar 9/11 is nog zoveel grootser dat ik het moeilijker heb om te bevatten. Alhoewel ik altijd een X-Files fan ben geweest, was ik altijd zo kritisch als Scully.
Trouwens wat betreft de Arabische Lente » YouTube
Uitstekende URL link! Ons probleem is dat wij de mentaliteit en 'logica' van de powers-that-be niet snappen. Wij zijn 'goed' opgevoed, gedoopt, beleefd, gekamd en ontluisd. We blozen als we liegen. Hebben een slecht geweten. Daar hebben die jongens geen last van. Zitten manifest te liegen voor de UN en voor het oog van tientallen miljoenen tv-kijkers, zoals Colin Powell. Geen probleem, ze zijn overtuigd van hun aangeboren superioriteit en hebben geen voeling met de 'realiteit' van Joe Sixpack. Overigens, als hun leugens ooit worden blootgelegd gebeurt er immers ... niets.
The bigger the lie (indien met overtuiging gebracht), the more people believe it. We vragen erom; zij sturen de kudde de richting uit die ze uitgestippeld hebben, via de pers, de media en de 'entertainment' industrie. Met de vele miljoenen 'useless eaters' (Kissinger) hoeft men geen medelijden te hebben, ze vragen er gewoon om! We moeten af van de geruststellende redenering dat er wel een goede bedoeling (die wij, simpele zielen, niet begrijpen) zal achter zitten. Mooipraters in maatpak moeten wel correcte mensen zijn? Forget it. 'Perhaps the greatest propaganda feat is the total ignorance of the (American) people of the atrocities perpetrated in their name. This is no accident.'
Het klinkt allesinds erg overtuigend. Het is misschien de rationeel westers geconditioneerde mens in mij die vasthoud aan zijn vaste waarde.
En wie heeft ons deze zo geroemde 'vaste waarden' aangepraat, DLBox?
Bende van Nijvel → Gladio - Staatsveiligheid → Gladio B