Re: Dossier Atlas
Nee, ik vrees dat je me daar kwijt bent, Walter. Een hulplijn?
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Documentatie → Dossier Atlas
Nee, ik vrees dat je me daar kwijt bent, Walter. Een hulplijn?
Zit er bij de Le Clercq-tak een Delhaize connectie?
Yep, maar Le Clercq is een veel voorkomende naam natuurlijk. Ik vermoed dat je ergens een band met Jacques Leclercq hebt gevonden? Dewelke trouwens getrouwd is met iemand van de Blaton-familie.
Dim, je schrijft Leclerq in één woord (?). Ik heb hier een zeer oude link van een zekere 'groep Le Clercq' uit Aalst met de familie Delhaize. Blaton (Armand en Jules) komen ook in het verhaal voor, ja. Entreprise Générale Blaton-Aubert (bouw, constructie).
Ik schreef Jacques Leclercq los uit het geheugen, ik zou moeten opzoeken of het één of twee woorden zijn. Sowieso, zelfs journalisten schrijven vaak de namen foutief
Op deze site » www.citblaton.be staat de naam van de voorzitter van de raad van bestuur. Betreft de dochter.
Op deze site » www.citblaton.be staat de naam van de voorzitter van de raad van bestuur. Betreft de dochter.
Bedankt. Ik heb hier een doc waarin enkele sleutelwoorden/namen uit de Bende van Nijvel-files samenkomen; betreft echter periode voor en tijdens WO II. Raar.
Was Jacky Ickx niet getrouwd met een Blaton?
Bedankt. Ik heb hier een doc waarin enkele sleutelwoorden/namen uit de Bende van Nijvel-files samenkomen; betreft echter periode voor en tijdens WO II. Raar.
Kan je het doc online plaatsen? Of melden waar ik het kan vinden.
Bende van Nijvel → Documentatie → Dossier Atlas