milan wrote:Kan iemand me wat meer vertellen over de slachtoffers in Aalst,de verbanden tussen hun onderling en de reden waarom ze volgens bepaalde pistes moesten vermoord worden. Was Nijs bv klant van kuros, de lord, el gringo, podevijn...
Milan, ik ga dat doen voor u... Een summir tekstje van wat al beproken geweest is
kuros wrote:Mijn excuses aan Biggus Dickus, maar of je het gelooft of niet, iemand die hier bij mij was en uw bericht had gelezen, heeft onder mijn naam en op mijn computer erop geregeerd hetgeeen ik ten stelligste betreur! Het is hier niet de bedoeling om ruzie te maken! En wat die opel commodore betreft: ik heb die wagen van mijn vader inderdaad verkocht voor 5000 fr ! Maar niet aan die mannen, wel aan de kelner die toen bij mij werkte! Aan wie hij hem nadien heeft doorverkocht weet ik niet! En ik ga hier ook niet beweren dat die zou gebruikt zijn ! Ik kan alleen maar zeggen dat het echt zo is! En als je al gaat beginnen twijfelen dat die taverne waarvan ik spreek echt zou bestaan hebben? Vind ik nog straffer! En dat ze daar niet zouden geweest zijn : er is een pv van gemaakt op 12/11/1985 en die bestaat nog! Als je natuurlijk alles verkeerd begrijpt ? Of leg ik het misschien verkeerd uit? En waarom zou ik fantaseren? Wie heeft daar iets aan? Ik zeker niets!!!
Ik geef het toe ik was diegene die die opmerking maakte waarvoor ik mij excuseer, Kuros zit hier voor niks tussen en nam het mij zelfs een beetje kwalijk. Nogmaals mijn excuses Biggus Dickus
Renne wrote:Weet er iemand met zekerheid wie er in Aalst eerst is neergeschoten?
Want de familie Vanden Steen was in de winkel en werd bij het buitenkomen neergeknald.
David vd Steen vloog door het venster terug naar binnen,en zag de killer.
Maar David gaf in het filmpje op youtube zijn versie en daar zegt hij dat die gangsters hen precies aan het opwachten waren achter een muurtje...
Waren alle vorige slachtoffers dan al gevallen?
Ay anyone who it belongs: Renne, Kuros of ikzelfs zullen je snel genoeg op de hoogte brengen en summir alles heel kort smenvatten zodat je deel kan nemen aan ons Forum.
Colombo, wat is uw mening over alles, ongezouten, onder ons, dezelfde geestesgenoten, wat denk jij over alles tot nu toe...