Let op:
De bijzitter van de Santana kon gekwetst zijn aan de Koldam. Daarna zijn er meldingen van schoten zwaar kaliber doorheen deze zetel en ook de aanwezigheid van kogels of hulzen in de Santana.
De gekwetste in Houssiere en de vondst na de opgravingen van kogels in de grond.
Stel ik mij de vraag of deze mensen niet door de bende zelf geëlimineerd zijn. Ik heb ooit info ontvangen in die zin als zouden de leden (vague 1) uit de gevangenis van Nijvel zijn gehaald (met beloftes?) en aldaar zijn gezelfmoord?
Maar ja, plezanteriken en "vuielle jeannetten" vind je overal, vooral in Aalst met carnaval. Bij sommigen duurt dit 99% van het jaar. Heel serieuze journalisten zoals Haquin, vanden Dries, de Bock, Brewaeys (van wie ik een gesigneerd boek heb gevonden) hebben 8 jaar en meer van hun leven bezig geweest om het WNP dossier te ontrafelen en tot de vaststelling te komen dat de Bo en Latinus dezelfde doelstellingen hebben gehad.
Het is dan heel triest dat sommigen menen zich te moeten amuseren om deze dossiers verder te verknoeien. Nog erger diegene die leden bedreigen. Ja! Zelf geen last van gehad, want ken er eigenlijk maar weinig van, maar anderen blijkbaar wel.