251

Re: Agenda

Na het interessante plaatsbezoek van november, zou ik graag in de maand maart hetzelfde willen organiseren. Deze keer wil ik graag Ohain (Aux Trois Canards), Eigenbrakel (Saab-garage + achtergelaten Saab) en Beersel (Auberge du Chevalier) aandoen. Wie wil meegaan, kan mij een mailtje sturen en een Doodle verwachten waarop we een datum prikken die past voor de meesten.

252

Dag Tom, beste wensen, voor iedereen trouwens. Je mag mij al is opschrijven, zal mijne GTI wa opdrijven om u te kunnen volgen. big_smile

253

Dag Tom, wij hebben elkaar nog niet ontmoet, maar ik zou ook wel geïnteresseerd zijn om die plaatsen eens in real life te gaan bezoeken. Stuur je mij een PM of mailtje hierover sturen? Alvast bedankt!

Als ik mij vrij kan maken zou ik ook graag eens meegaan. Ik mail je.

Servo per Amikeco

255

Op zaterdag 5 oktober is er in Zeebrugge een benefietavond voor Linda Van Huffelen, slachtoffer van de Bende van Nijvel.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

256

Wie wil, kan via mij kaarten bestellen. Wie niet kan komen en toch iets wil bijdragen, kan dit uiteraard ook doen. Uiteraard zullen Linda en haar twee dochters van de partij zijn. Het eerste toegangsticket voor de benefiet werd gekocht door Guy Bouten.

Is er een rekeningnummer of stichting ofzo waar men 100% op kan vertrouwen dat de bijdrage bij Linda terecht komt?

Jawel Noorderling, zie bovenstaande. smile

Servo per Amikeco

Helaas wordt ik al oud, en waar ik ook kijk, ik zie nergens een bankrekening nummer, of de naam van een stichting.

260

Dag noorderling, bedankt voor je belangstelling! Er kan gestort worden op volgend rekeningnummer: BE14 0634 5121 9783. Belangrijk is dat er in de mededeling staat of het om steun gaat of betaling voor spaghetti-avond. We zijn geen stichting maar een groep vrienden die een feitelijke vereniging vormen met als naam 'vrienden van de zeester'. Woordkeuze 'vzw' klopt eigenlijk niet. Ik zal dat nog laten aanpassen op affiche.

Ik heb met Ben, onze forumbeheerder, over deze benefiet gebabbeld en hij geeft er alle steun aan. Er zijn slechts 75 plaatsen beschikbaar zijn en momenteel zijn er reeds 10 bezet.

Waarom wij deze benefiet organiseren? Wanneer ik contact opnam met Linda, hoorde ik van haar dat er in het verleden iemand was geweest die een benefiet had beloofd. Die benefiet is er nooit geweest en daarom ons besluit om toch iets te organiseren voor deze sympathieke dame die nooit haar humor verloren is.