Re: Getuigenis Robert French
Deze belangrijke informatie heeft nooit het echte dossier ontmoet, en gezien de reactie van de huidige politie diensten, blijkt het beter dat dit ook niet geopenbaard word, blijkt uit mijn contacten. Ik ben in hoofde door het Comite P gehoord rond de onderzoekn in de zaak corruptie binnen de Antwerpse politie en magistraten in 2009, waarvan PV werd opgemaakt. Schrijven aan minister Turtelboom werd niet beantwoord, een integraal schrijven aan alle Belgische Vlaamstalige senatoren werden enkel door twee senatoren beantwoord. Hier de lijst:
beke@senators.senate.be; boogaerts@senators.senate.be; buysse@senators.senate.be; ceder@senators.senate.be; info@dirkclaes.be; daems@senators.senate.be; debethune@presidium.senate.be; piet.debruyn@n-va.be; patrick.degroote@n-va.be; info@s-p-a.be; dalila.douifi@s-p-a.be; inge.faes@n-va.be; louiside@hotmail.com; lijnen@senators.senate.be; lieve.maes@n-va.be; danny.pieters@n-va.be; freya.piryns@groen.be; elke.sleurs@n-va.be; taelman@senators.senate.be; fauzaya.talhaoui@ua.ac.be; rtorfs@cdenv.be; rik.torfs@law.kuleuven.be; vandermeersch@senators.senate.be; yoeri@vastersavendts.be; sabine.vermeulen@n-va.be; jjdegucht@gmail.com; filip.dewinter@vlaamsbelang.org; lies.jans@vlaamsparlement.be; fatma.pehlivan@vlaamsparlement.be; sannen@senators.senate.be; helga@helgastevens.be; wilfried.vandaele@vlaamsparlement.be; johan.verstreken@vlaamsparlement.be; vogels@senators.senate.be; broers@senators.senate.be; guido.de.padt@pandora.be; bart.laeremans@telenet.be; karl.vanlouwe@n-va.be
Het parket werd op de hoogte gesteld en alle verdere consulaire administraties in het land waar ik mij bevind. Wanneer word de waarheid rond de ganse corruptie "eindelijk" eens en voor goed behandeld zoals het hoort binnen de regering en de betrokkene diensten? Als mijn belangrijk werk niet word aangezien naar een "einde" van de onderzoeken zoals de bende van Nijvel en vele andere, word en is het in mijn ogen "onmogelijk" om dergelijke onderzoeken af te sluiten en de daders voor een rechtbank te laten verschijnen. Wie dekt wie in België en wie speelt hieraan mee? Dat is mijn simpele vraag.