Misschien heeft het er mee te maken dat mijn vragen aan de onderzoeksrechter mevr. Martine Michel, geplaatst zijn onder 'Hypotheses'? In eerste instantie stond het onder 'Speurders' omdat mijn schrijven ging over de vreemde gang van zaken in het onderzoek. Niet mijn verhaal, maar ervaringen met mensen die te maken hadden of verdacht worden van activiteiten in verband met de Bende van Nijvel.
Mijn gedachte hierachter was dat er inderdaad wat mee gedaan zou worden, niet dat ik het evangelie verkondig maar dat men in ieder geval nadenkt over het gestelde. Dat idee had ik ook bij de forumdeelnemers.
De enige vragen die er kwamen gingen over andere mogelijkheden van bloedverwurgingen en dat sommigen vinden dat zij dat veel beter zouden kunnen. Maar hier gaat het niet over, feit is, dat José VanDen Eynde was vastgebonden met een bindtechniek zoals door mij gedoceerd en beschreven. Logisch lijkt mij dan ook dat er door het onderzoeksteam vragen gesteld zouden worden, zoals, wie er bij die trainingen aanwezig geweest waren en hoe de technieken uitgevoerd werden en welke andere technieken en waarom. Alles staat in de brief, dus jullie kunnen het zo nalezen.
Ook geen antwoord op de vragen over Paul Latinus. Als onderzoeker zou ik me afvragen, kan het kloppen wat die man zegt? Wat waren zijn vragen? Hebben wij daar de antwoorden op? Hebben wij de antwoorden niet, vragen wij verdere informatie. Hebben wij de antwoorden wel, gaan we naar de volgende vragen. Bestaat de mogelijkheid dat Bouhouche nog leeft? Wat zegt deze man daarover? Kan hij hierover weten? Hij geeft hierover informatie, laten we dat natrekken. Hij zegt dat als hij nog leeft, hij hem kan vinden. Laten we eens zien of dat zo is, enz.
Ook de forumdeelnemers blijven steken in een controverse rond mijn persoon en vergeten verder te kijken naar de vragen. Ik heb dit item geplaatst om openingen te creëren, niet om nieuwe zijwegen te gaan bewandelen.