dim wrote:noorderling, na een hoopje Insider-bashing en sporadisch een eitje horen was je al maanden van de radar verdwenen, nu pas opduikend om hetzelfde oude spelletje weer te beginnen. Ben, jij bent hier moderator, maar misschien wordt het tijd om de niet ter zake doende reacties op te kuisen want er zijn er hier een paar die er genoegen in scheppen om "de vis te verdrinken"? En neem ook deze post dan maar mee met de stofzuiger.
dim, ik kan je vraag niet uitvoeren. Of we het nu graag hebben of niet, de "niet ter zake doende reacties" zijn onderdeel van deze discussie. Ik kan enkel aan de leden van dit forum vragen om "on topic" te blijven. Als dat niet gebeurd, kan ik het topic tijdelijk sluiten zoals ik in het verleden - jammer genoeg - al eens heb moeten doen.
We moeten ook begrip hebben voor elkaar. Wat voor sommige totaal irrelevant lijkt, kan voor de persoon die de vraag stelt, net zeer belangrijk zijn om een verhaal te kunnen begrijpen. De vragen moeten wel nut hebben en er moet een duidelijke link zijn met het onderwerp. Vragen stellen om het topic in een andere richting te sturen of bewust mensen te kwetsen, zijn niet toegelaten.
noorderling wrote:Tuurlijk als je het niet zelf af kan, dan maar ome Ben erbij halen.
noorderling, iedereen is altijd vrij om een vraag te stellen aan mij (als beheerder van dit forum). Dat heeft niets te maken met "ome Ben erbij halen".
Graag wil ik jullie er ook aan herinneren dat ik in 2010 dit topic al eens heb gesloten omdat het niet meer mogelijk was om op een normale, constructieve manier te communiceren met elkaar. Daarom was ik genoodzaakt om een oproep te doen aan alle leden van dit forum. Deze "open brief" kan je nog steeds lezen » Forum
Als laatste wil ik ook aangeven dat ik als beheerder respect heb voor het feit dat Insider zijn verhaal hier doet. Heeft het iets met de Bende te maken? Dat is een taak voor de onderzoekers. Blijkt dat het er niets mee te maken heeft, dan hebben we toch weer een mooie getuigenis uit de jaren '80.
"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via »
Facebook |
twitter |
YouTube