Renne wrote:Ik vraag mij ook af waar die auto stond?
Als je de reconstructie bekijkt, dan blijkt de wagen vrij ver te staan van de ingang van het warenhuis. Ze moesten nog een eindje wandelen om het warenhuis te bereiken, om zichzelf tijdens die tocht te beveiligen, grijpen ze een kind als levend schild.
Nu kan je jezelf wel de vraag stellen waarom ze hun wagen zo ver van de ingang hebben geparkeerd. Is het niet logischer om je wagen voor de deur te parkeren, binnen te stormen, zo snel mogelijk geld bijeen te rapen en terug naar buiten te gaan?
Het tweede punt is dat wanneer ze terug naar hun wagen moesten wandelen/lopen, er de kans was dat er al politie was aangekomen. Dus nog een vraag: waarom nemen ze bij het buitengaan geen gijzelaar?
noorderling wrote:De opdrachtgever leefde in een fantasiewereld.
Even verder denken: als de opdrachtgever hierop zou kicken, lijkt het me niet uitgesloten dat hij aanwezig was tijdens de feiten, als toeschouwer. Om te zien hoe mensen worden afgeschoten, om de adrenaline te voelen die de gangsters voelen. Hij kijkt toe vanuit een wagen, misschien filmt hij het wel en hij eist van de gangsters hoe langer hoe meer doden en zinloos geweld.
"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via »
Facebook |
twitter |
YouTube