Wil nu toch nog even reageren:
1. Ik heb op 12/11/85 geen klacht ingediend tegen die 6 personen, enkel aangifte gedaan van hun aanwezigheid! Hetgeen ik zinnens was te doen voor het naar huis rijden! Er is niet alleen een PV van gemaakt. Er was van de 2 feiten een getuige Piet VDB, hij heeft nadien ook in de fotoboeken moeten kijken van Politie (maar hij ze spijtig genoeg maar even gezien).
2. Volgens "believer" zou ik dus op 12/11 aangifte doen van een fantasieken en dan 20 jaar wachten (wetende toen al dat het nog niet zou uitkomen) om dan volgens hem de "plezanten" uit te hangen!
3. Weken voor de feiten: de aanwezigheid van de "reus". Heb rijkswacht top gesproken en beloofde me het PV op te zoeken! Maar volgen hun reeds "versnippert" zijn (niet mijn fout). Doch getuige van dit voorval: Guy B.
4. Ik bezit niet de "gave" (of is het een handicap?) nadat ik mensen heb gezien, ze gemakkelijk zal herkennen! Hadden ze zich bekent gemaakt? Dan was het simpel geweest! Maar het is even belangerijk te weten te komen waarom ze de moeite hebben gedaan om tot 3-4 uur te wachten om mij een "bezoekje" te brengen! "Iemand" zou hun toch moeten gestuurd hebben? Dezelfde "iemand" die mij om 19.30u naar hun heeft gestuurd? Wie zal het zeggen?
5. Jan Palsterman - Gilbert Van Den Steen en ikzelf gingen toch nooit naar de Delhaize? Als je dan te weten komt hoe dat het komt dat ze die avond wel zijn gegaan! Je kan het mij opnieuw kwalijk nemen dat ik nu hier niet zeg wat ik weet en waarom ze die avond wel zijn gegaan, als jij nu niet begrijpt waarom ik dit nu niet kan lossen, dan kun je wel dan kun je wel raden wat ik van U moet denken! Of wil jij gewoon iets uitlokken? Zodat ik informatie geef die een mogelijk verder onderzoek zal schaden? En nu wil weten: wat weet hij, en wat niet?
6. Wat mijn idenditeit betreft! Wie ben jij? Ik heb er geen moeite mee mij bloot te geven! Of wil jij daardoor de "indruk" geven aan de andere forumgebruikers dat ik daardoor ne "zeveraar" ben? Wel goedkoop argument hé! Trouwens degene die het "mogen" weten! Die weten het, en trouwens believer! Ukent mij! U bent van Aalst! Waarom dring je er dan nog op aan?
7. Waarom ze mij nadien nog niet "het zwijgen" hebben opgelegd? Volgens U is alles niet waar omdat ik nog altijd leef (wat een geluk voor mij!) Awel dat is juist dezelfde redenering van die smeerlappen zelf! Hun bedoeling was toch: iedereen moet denken dat allen toevallige slachtoffers zijn, als er met mij iets zou gebeuren, dan pas valt gans hun opzet in het water! En dan nog iets: ik kan niet zeggen wie ze waren degene die het wel weten! Die moeten opletten en schrik hebben! Toch zal ik een tipje van de sluier oplichten: mijn broer was in 84 en 85 de advocaat van één van de slachtoffers! Hij was dus een klient verloren! Ik was ook klanten kwijt die avond! En leg nu verbanden met de een en de ander! En geloof me of niet! Er zijn er! En veel! Ik hoop believer dat je nu een beetje wacht om mij te puchen, trouwens zal er niet meer op reageren! Alles op gepaste tijd! Gij nie zenne met u klein veloke.