Re: Theorie van speurneus
De beheerder van deze site doet daar niks aan, omdat hij (Ben) er ook 100% zeker van is dat er een complot achter de Bende van Nijvel moet zitten.
Ik ben al bijna 7 jaar dagelijks met deze website bezig dus ik voel me verplicht om - met alle respect - op deze zever te reageren. Sinds het ontstaan van deze site is er altijd een forum geweest waar iedereen welkom was en zijn mening mocht en kon geven. Ik heb altijd geprobeerd om iedereen op dezelfde manier te behandelen en steeds dezelfde regels toe te passen. Soms ben ik fout gewest maar ik heb altijd geprobeerd om rechtvaardig te zijn en open te staan voor discussie. Als ik dan zo'n beschuldiging moet lezen, dan voel ik mij zwaar aangevallen. Als u kritiek hebt op mijn werk, mag je dit altijd laten weten aan mij. Maar dan liefst niet op zo'n manier.
U insinueert ook dat u mijn mening kent over de Bende van Nijvel ook al heb ik deze nooit gedeeld in één verhaal. Ik ben al zeer lang bezig met dit verhaal maar nieuwe ontdekkingen en ontwikkelingen die ik haal uit boeken, pv's, dossiers, verslagen van commissies, ... verplichten mij om mijn hypothese steeds aan te passen. Dus er is niemand, maar dan ook niemand, op dit forum die mijn theorie achter de Bende kent.