Re: Aalst: 9 November
Ik neem niemand mee in mijn visie. Ik heb al vele malen gezegd dat je niets kan uitsluiten maar niet alleen maar moet kijken naar complotten, daar gaat het naar mijn idee te vaak over en worden zo veel dingen bijgehaald dat je het zicht op de zaak gaat verliezen. De meest waanzinnige theorieën zie ik hier op het forum. Tuurlijk mag je ze bespreken absoluut maar 90% hier lijkt te geloven in zaken die echt aan het onmogelijke grenzen, als we zover gaan als tot het heilige roomse rijk dan gaat dat echt een beetje te ver niet? Ik dwing niemand tot iets ik vraag alleen of we misschien wat verder kunnen kijken dan achter alles wat te zoeken wat er eigenlijk niet is.
Het is ook geen persoonlijke aanval op wie dan ook. Alleen als dit straks een puur complotsite is, denken jullie dan dat iemand deze site nog serieus neemt? Het zou zonde zijn want de intentie van deze site is meer dan goed. De zaak levend houden is goed meer dan goed zelfs, alleen vraag ik mensen soms gewoon wat meer helder te denken. Niet altijd in complotten, iets wat te vaak gebeurt, niet alleen in deze zaak.
Ik verplaats mezelf ook absoluut niet in het daderprofiel. Ik kijk puur naar de feiten en o.a. Aalst is voor mij gewoon een brute marginale groep. Laten we eerlijk zijn: was Aalst nou geen zooitje? Ze wisten zelfs niet meer wat ze moesten doen toen ze het bos ingevlucht waren. Ze schoten zelfs niet meer op toevallige getuigen wat ze normaal wel zouden doen. Ze zaten met hun handen in het haar radeloos. Het was een zooitje van het begin tot het eind, dit zou ook de reden kunnen zijn dat ze gestopt zijn. Ze hadden er een zooi van gemaakt, het ging allemaal niet zo gesmeerd meer als voorheen.