Re: Agenda

Dat kan interessant worden, want Eddy heeft nog wel een appeltje te schillen met degene die hem naar een zijspoor hebben gewezen. En de reputatieschade die hij heeft opgelopen. Door veel van zijn tong te laten zien of zelfs het achterste. Wordt dit zijn coming out?

272

Denk dat ik ga gaan.

273

Ik zal alvast zeker gaan.

274

Kunnen jullie een samenvatting geven inclusief interessantigheden inclusief jullie vragen en zijn antwoorden daarop? Ik kan zelf helaas niet gaan. sad

275

Is er een herdenkingsplechtigheid voorzien zaterdag voor de slachtoffers van Delhaize Aalst?

276

Ja, om 10u op het kerkhof.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

De lezing van Eddy Vos over de bende van Nijvel, gepland op 21 januari 2014 in de bibliotheek van Beersel, is geannuleerd.

Bron » www.bibbeersel.be

278

Heeft er iemand Eddy Vos teruggefloten?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

279

Deze namiddag gebeld en assistent wist de reden niet. smile De bibliothecaris ging iedere persoon die vooraf ingeschreven was, persoonlijk opbellen. Ik denk dat in het belang van het onderzoek de heer Vos niets mag lossen.

Ik vond het al heel erg vreemd dat dit werd georganiseerd. Het is standaard dat over een lopend onderzoek niet mag worden gesproken door leden van de Politie of parket tenzij dat het in het bijzonder belang van het onderzoek is en goedgekeurd als persmededeling. Ik ben niet verbaasd.

Servo per Amikeco