Werner wrote:Dat antwoord had ik ook verwacht. De beste hinderlaag is een situatie waar je ook controle over hebt. Waarschijnlijk heb je daar niet zoveel ervaring mee.
Werner, je zegt maar wat. Mensen doen dingen om te overleven of te ontsnappen. Ze zijn niet geheel dom. Als de 1 stopt ziet de ander dat ook en die ander zal vast niet denken dat ie stopt om zich over te geven. In het ergste geval hadden ze radio's aan boord om het te bespreken. Daar hoef je echt geen Mossad-agent voor te zijn.
U kunt niet oordelen over waar ik wel of geen ervaring mee heb dus laat u daar dan aub niet over uit. Heel jammer dat zelfs achter een simpele actie een enorm complot of organisatie word gezocht. Deze site zal uiteindelijk gewoon verzanden in een enorme complotsite. Het onder vuur nemen van de politie is tegenwoordig ook al een enorm complot geleid door een organisatie die dit huurlingen liet doen die dan weer contact hadden met extreem-rechts, die dan weer contact hadden met zeer hoge politieke figuren die samen spanden met de Mossad, die het land dan weer wilden destabiliseren en ook nog een bepaalde personen afschoot bij oa de Delhaize's, die daar vervolgens onschuldigen afschoten als dekmatel. Dit alles werd gedaan omdat het in verband stond met de wapenhandel gecontroleerd door de CIA die mensen met te veel kennis uit de weg wilde ruimen
Ze gebruikten ook loopjongens als Bouhouche, en de Staerke om bepaalde dingen te organiseren en uit te voeren, sommige feiten werden gepleegd door simpele marginalen en andere door huurlingen. Ook was er wel eens een combinatie van huurlingen en marginalen, het kan trouwens ook nog zo zijn dat terloops het WNP, Borains betrokken zijn en o ja, vergeet de sudisten niet.
Dit is gewoon een verhaal wat aan het onwaarschijnlijke grenst. Jullie mogen het geloven, geen probleem maar zoek eerst even bij jezelf voordat je mij gaat bekritiseren. Dit is natuurlijk even bot maar jullie weten wel wat ik bedoel. Ik ben vast nog wat organisaties vergeten en misschien nog een Baron de Bonvoisin die natuurlijk geld toe stak en Haemers dan waar zit hij in dit complot?