Re: Aalst: 9 November
DeadLetterBox, ben het niet helemaal met je eens. Iedere getuige is een gevaar omdat je nooit weet wat de getuige doet of gaat doen. Ik blijf er van overtuigd dat ze met de handen in het haar zaten en daarom niet hebben geschoten, ze hadden makkelijk kunnen schieten en geen enkel spoor achter laten als ze dat wilde. Als je in normale doen bent, waarom sta je op zo een opvallende plek in het bos? Is dat slim? Een prof is in mijn ogen altijd voorbereid op het onverwachte want daar train je als prof tenslotte ook op. Het moet een automatisme zijn om dan het aangeleerde ten uitvoer te brengen, en dat zal vast geen inactie geweest zijn.
Je zegt: het is niet zo moeilijk om je te verbergen binnen een cordon. Daar ben ik ook van overtuigd. Je hoeft er zelfs niet extreem getraind voor te zijn, denk ik. Ze kunnen niet iedere steen omdraaien. Ik ben er wel van overtuigd dat het vandaag de dag moeilijker is vanwege de speciale camera's die een mier nog wel opsporen. Ik vind het schieten op herrie makende reclameborden en het al schietend naast een auto lopen zonder dekking te zoeken ook niet prof, maar eerder dom en onnodig.