Re: Jean-Luc Baugniet
fipilip, kleine ps. Lernout en Hauspie zijn mogelijk niet verantwoordelijk voor wat er met hun firma is gebeurd. Er zijn sterke aanwijzingen dat zij geflikt zijn om de Amerikaanse economie te beschermen en hun technologie werd zelfs gebruikt voor Echelon project. Een klein 'wistjedatje', weliswaar offtopic
Ze ontkennen niet dat ze hun balansen vervalst hebben in Azië bv. Natuurlijk is er gretig gebruik van gemaakt om hen te liquideren en grote delen in te palmen. Off topic maar belangrijk om alles in de juiste context te zien. Soms moeten dingen ook herhaald worden. Als je bv. iets wil zeggen over de Bende van de Pomp en Baugniet zit daarbij dan kan het goed zijn om de info over Baugniet op beide topics te plaatsen. Anders is het onmogelijk om een goed overzicht te hebben. Herhalingen binnen hetzelfde topic zijn niet interessant, daar ga ik mee akkoord. Ik vind het goed dat het forum strak geleid wordt want het Franstalige forum vind ik slordig. Maar relevante info herhalen op verschillende plaatsen kan nuttig zijn.