Re: Agenda
airo 240, laat maar iets weten als je gaat.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Algemeen → Agenda
airo 240, laat maar iets weten als je gaat.
Danièle Zücker is bereid om een lezing te geven in Knokke-Heist. Is er belangstelling vanuit het forum?
Datum dient nog vastgelegd te worden Ben. Ik wil ook graag weten hoeveel man er van het forum geïnteresseerd zijn, kwestie om niet voor drie man en een paardenkop al die moeite te doen. Bij grote interesse kan ik eventueel risico nemen om zaal te huren en dus wat toegangsgeld te vragen om iets te recupereren. Bij kleine interesse zal ik op goodwill van enkelingen moeten rekenen die locatie willen afstaan voor zo'n lezing maar dan kunnen er ook slechts 25 man aanwezig zijn...
Laat maar iets weten Dolorean.
Ik wil ook graag komen, maar zal ook afhangen van mijn werk (onregelmatige uren)
Ik ben vrij om te komen.
Maar ik had graag op voorhand geweten waarover de lezing van Mev. Zücker zal gaan. Gaat het over het wel en wee van een profiler en zijn/haar werkwijze? Of gaat het specifiek over haar opdracht i.v.m. de Bende van Nijvel?
Wil gerust een bijdrage storten indien nodig. Laat aub iets weten Dolorean.
Maar ik had graag op voorhand geweten waarover de lezing van Mev. Zücker zal gaan. Gaat het over het wel en wee van een profiler en zijn/haar werkwijze? Of gaat het specifiek over haar opdracht i.v.m. de Bende van Nijvel?
Wil gerust een bijdrage storten indien nodig. Laat aub iets weten Dolorean.
Dag LEO, ik heb net gelezen dat ze niets over Bende van Nijvel mag zeggen. Wat niet wil zeggen dat het geen interessante lezing kan worden. Als ik nog veel positieve reacties krijg op eventuele lezing over het profilen en haar werkwijze, dan ga ik er aan verder werken. Ik vermoed om op een avond in maart/april dan iets te organiseren.
Dat is dan spijtig Dolorean, artikels over profiling zijn zat te vinden op internet. Mevr. Zücker's werkwijze zal wel een doel hebben, en inderdaad, hoe men haar gegevens interpreteerd is de zaak van de speurders.
Groeten,
Leo.
geronimo, ja weer even verschrikkelijk druk gehad met feestdagen! Wil toch ergens eens gaan kijken, maar je zit wel een verschrikkelijk eind weg denk ik?
Bende van Nijvel → Algemeen → Agenda