Voel me toch nog even genoodzaakt te reageren.
geronimo de heel waar ik het over heb was een een echte gangster een zware jongen hij kwam terug met zowel pistolen als de zwaardere wapens, conclusie is dus dat hij dan ook in de kluis geweest is een crimineel zal daar niet veel moeite mee hebben.
Wij hebben hier overvallen van 18 jarige op juweliers waar men een uzi of scorpion gebruikt zijn dit al echte gangsters nee dat lijkt me niet.En wat is een loodjespistool als je een glock gebruikt heb je bijvoorbeeld een goed wapen in handen, zou zullen er in de tijd van de bende ook betere en slechtere wapens geweest zijn.
Noordeling, weg laten jagen is het niet echt maar als je steeds tegengewerkt word door personen die mijn theorie-topic steeds weer vol gooien met onzin gaat de zin er bij wel af. Gelukkig zijn er inderdaad wel mensen die inhoudelijk blijven reageren, ik las ook al lang mee. Dat was in de tijd dat alles hier nog gemoedelijk was. Ik snap ook niet dat het beheer dit steeds toelaat, iedereen mag zijn mening ventileren op het forum dat is juist goed, maar als ze reageren laat ze dat dan inhoudelijk doen. Persoonlijke aanvallen zie ik te vaak, er zijn hier een paar personen die denken dat ze de oplossing al hebben, geen probleem dat ze dat denken maar hou het dan in je eigen topic. Zodra je het hier hebt over marginalen beginnen sommige hier te flippen ze worden respectloos en vallen je soms persoonlijk aan. Dat hoort niet thuis op een forum!
Er zijn een aantal verdachten in het dossier die wel degelijk wijzen naar marginalen maar op het moment dat het duidelijk word dat het wel eens zo zou kunnen zijn, dan gaan alle remmen los om je bestrijden en soms zelfs te beledigen. Men moet zich af vragen willen we graag een site als infowars.com of gaan we voor een serieuze site?
Opmerkingen over een taalfout of een punt komma die ik wel eens vergeet en dat het een aanfluiting zou zijn voor de slachtoffers vind ik persoonlijk misselijkmakend, was er maar iemand die zonder punten en komma in 1 lange zin de oplossing bracht! Het zoeken van verbanden van bepaalde personen bijvoorbeeld: als ze contact hadden, hebben ze er volgens sommige ook gelijk mee te maken. Het is een feit dat criminelen mekaar vaak tegenkomen maar lang niet altijd alles van mekaar weten, maar als ik dat opmerk word ik voor gek verklaart, het is simpel onmogelijk dat alle namen die genoemd worden op dit forum iets met de bende te maken hebben of er iets van weten.
Er word zelfs gezegd als je een bepaalde zienswijze hebt je tot de modalen behoort. Toch knap dat personen denken te weten hoe een forumlid in elkaar steekt! Het is misschien inderdaad wel 1 van de oorzaken dat dit dossier niet opgelost raakt, tunnelvisie en geen hulp accepteren van buitenaf lijkt de Belgen helaas eigen, wel de uitzonderingen daar gelaten want er zitten hier een aantal goede mensen tussen die wel gesprekken aangaan.
Ik zal er nog eens goed overdenken tijdens de kerst of ik misschien nog terug kom, het ligt ook aan de reacties die op mijn bericht gaan volgen. Ik ga me hier niet laten beledigen, ik doe graag mee aan dit forum maar wel op een respectvolle manier zo als het hoort.
Kerstgroeten.