Re: Theorie van speurneus
DeadLetterBox, ik stamp niemand de grond in en zo als ik wel vaker heb gemeld, bekijk ik ieder zijn theorie en mening objectief. Ik sluit absoluut niets uit, maar ik verklaar niemand tot persona non grata zoals anderen hier op het forum wel doen. Puur omdat ik een andere mening heb, willen ze niet meer met me praten en beginnen met persoonlijke aanvallen. Dat vind ik niet door de beugel kunnen!
Ik reageer wel eens maar puur omdat personen me daar toe drijven. Ik begin daar nooit mee omdat ik ieder zijn mening respecteer, respect daar gaat het om! Dat iemand het er niet mee eens is fijn geen probleem maar als ik wat feiten opsom dan ben ik een gek die nergens van af weet. De personen waar ik het over heb, weten best wel wat ik bedoel. Stop ermee en ga met respect met elkaar om hoe afwijkend een mening van iemand ook kan zijn.
Ben, mijn mening is dat er wel wat meer moderatie mag zijn. Zie het niet als afkraken maar als positieve kritiek. De site groeit uit zijn voegen. Ik snap best dat je niet 24 uur kan waken, maar misschien is het een optie om een andere moderator erbij te nemen. Het kan mensen ook afschrikken als ze dit allemaal lezen. Dat zijn misschien wel mensen die er meer van weten, dat kan niet de bedoeling zijn.
Het is ook een feit, ook al lees je de dossier 10x door, dat je uiteindelijk een theorie overhoud. Dat geld voor ons maar ook voor de politie. Je leest en gaat denken wat er mogelijk gebeurd is, ook Hilde Geens heeft niet het antwoord op het dossier, alleen een vermoeden. Ik lees alle info die ik lees objectief en vorm dan een beeld.