Ik ben tegenwoordig precies meer bezig met mezelf te verdedigen dan iets anders, maar het is voor de goeie zaak zeker.
Eerst en vooral: misschien zal het sommige verbazen maar ik ben geen robot die 24 op 24 en 7 dagen op 7 deze website controleert. Ik ben een persoon van vlees en bloed met gevoelens, emoties en fouten. Zoals iedereen durf ik wel eens fouten maken, maar ik ben zelfkritisch genoeg om te weten wanneer ik een fout maak. Ik probeer de website vaak te controleren en soms moet ik beslissingen nemen op korte tijd waarvan ik weet dat deze allesbehalve perfect zijn.
Ik sta altijd open voor discussie of opmerkingen over mijn beslissingen en ik ben bereid om deze op een volwassenen manier te bespreken. Maar - en dat heb ik al x-aantal keer gevraagd - doe ik dit het liefst via mail.
Meestal neem ik mijn beslissing op basis van ervaring. Na 8 jaar bendevannijvel.com (and counting) beschik ik over een klein beetje ervaring. Dat zo'n beslissingen niet altijd perfect zijn, heb ik al gezegd. Maar als ik zie dat een topic in alle richtingen gaat, behalve de juiste, dan sluit ik dat even. Forumgebruikers die hier al lang rond hangen, zullen weten dat ik dat wel eens meer doe. Meestal gaat dit dan na een paar dagen terug open en dan weet iedereen ook dat ze on-topic moeten blijven.
Ik weet - na 8 jaar - dat mensen ook vaak de neiging hebben om heel emotioneel te reageren: weggaan, al hun posts verwijderen, ... Ik heb zo'n overdreven reacties nooit goed begrepen, maar iedereen is vrij om te doen wat hij of zij wil. Ik ga gebruikers ook nooit smeken of vragen om te blijven, dat moeten ze zelf beslissen. Het doel van dit forum en deze website is duidelijk: een zo groot mogelijke kennis opbouwen over dit dossier. Iedereen die hier op een constructieve manier aan wil meewerken, is welkom. Maar als er hier na een paar weken niemand mee overblijft dan doe ik dat met plezier alleen.
En nu terug naar de essentie, aub!
"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via »
Facebook |
twitter |
YouTube