Het lijkt wel of men geen interesse had om de zaak op een normale wijze te onderzoeken, laat staan tot op de bodem te onderzoeken.
Normaal is het routine om de getuigen op de plaats delict te identificeren en van elkaar te scheiden. Zodat de getuigen elkaar niet onderling kunnen (verder) beinvloeden. Het lijkt we alsof hier de zaak is benaderd alsof het om een gewone staatroofje gaat. Want het aantal getuigen dat zegt dat ze niet zijn verhoord direct na het delict is schrikbarend. Een getuige op lange termijn verhoren is het veroorzaken van onherstelbare schade.
Daarnaast is het doel om zoveel mogelijk binnen de eerste 48 uur te vezamelen om de daders te traceren. Ik heb de indruk dat men de daders liever op het presenteerblaadje in de schoot toegeworpen wilde hebben in plaats van de standaard opsporingsmethoden toe te passen en er achteraan te gaan. Het is verbazingwekkend. We kunnen heel kwaad zijn op de daders, maar ik heb idee dat deze geestelijk niet stabiel zijn.
Het schieten op weerlozen mensen, met name kinderen dat zegt al genoeg. Ik denk dat de kwaadheid met name richting de politie en justitie enorm is, hoe ze zijn omgegaan met de zaak. Niet normaal! Dit is te belachelijk voor woorden en dan ben ik ook niet verbaasd dat het onstaan van de hypotheses tot het oneindige zich verder zal voortzetten. Uiteindelijk is er gewoon hard bewijs nodig, die je kan koppelen aan diverse genoemde verdachten. En dat kunnen wij niet doen. Dat zal de politie/justitie uiteindelijk moeten doen.
Wat opvalt is dat bepaalde getuigen zeggen 3 of 4 daders. Het blijft voor de rest allemaal gissen en koffiedik kijken. Bij wijze van spreken zijn er mensen die zelfd een beroep doen op paragnosten. Klinkt heel gek. Maar er wordt wel beweerd dat er zaken zijn opgehelderd ook bepaalde vermissingszaken. Ik zelf ben wel sceptisch.
Zie » tvblik.nl
Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Naar mijn idee zitten er helaas ook oplichters tussen.