Merovinger, je hebt gelijk dat het gebouw waar ik naar verwijs niet op een ruïne lijkt en ook dat dat dak precies plat is. Van dat laatste ben ik niet 100% overtuigd. Als ik er lang naar kijk (mezelf een beetje hypnotiseer ) dan zou het wel schuin kunnen zijn. Wanneer men er met Bing naar kijkt, krijgt men een totaal andere indruk, daar zou men dan eventueel de onderkant van het dak op de Google map kunnen beschouwen als de nok van het dak (ook door de nogal vreemde schaduw die dat "plat dak" afwerpt) » Bing Maps
Maar goed, die maps geven misschien dikwijls de werkelijkheid niet goed weer door allerlei bewerkingsartefacten.
Nadat ik die post had opgestuurd las ik het volgende van Raf:
Raf wrote:Gisteren het huis bezocht. Het bevind zich op een 150 meter van de plaats waar getuigen in de nacht na overval van Aalst de Golf zagen met daarvoor een lichaam. Het huis is vanaf de straat niet zichtbaar.
Waar ik naar verwees ligt op veel meer dan 150m van de plaats die in bovenstaande quote bedoeld wordt en ik kreeg al direct spijt van mijn bijdrage. Jouw ruïne ligt echter nog veel verder.
Op Les Tueries du Brabant vind je het volgende:
In de zone aangeven door een 6 ligt dat gebouw waar ik naar verwijs. Wat de bedoeling van die 6 is weet ik niet. De volledige topic vind je hier » tueriesdubrabant.winnerbb.com