Ik doe een oproep om de rust te laten weerkeren i.v.m. de zeilclub-piste. We hebben dankzij collectief speurwerk ontdekt dat hij daar gewerkt heeft na zijn vrijlating in 1996 maar daar stopt momenteel het verhaal ook. De zeilclub was waarschijnlijk op de hoogte van zijn verleden en heeft hem een tweede kans gegeven en ter goede trouw gehandeld. Hij heeft die kans gegrepen en op die manier zijn leven opnieuw proberen op te bouwen.
Maar de geschiedenis die hij had, zal op één of andere manier aan hem geknaagd hebben en in Zuid-Frankrijk heeft hij misschien een persoon gevonden - ver van huis - waar hij zijn verhaal aan kon doen. Iemand waarvan hij dacht dat hij hem kon vertrouwen, iemand waar hij bv. mee ging zeilen (ik doe maar een gok).
Om de goede naam van de zeilclub te bewaren, zal ik morgen een aantal posts aanpassen. De naam van de club zal wel blijven staan omdat we nu eenmaal niet kunnen ontkennen dat hij daar gewerkt heeft. We moeten er ook vanuit gaan dat Tinck nog altijd onschuldig is en de bewijzen op dit moment (voor zover wij weten) zeer beperkt zijn. Het kan zeer goed zijn dat deze man niets met de Bende te maken heeft!
"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via »
Facebook |
twitter |
YouTube